واترجت

شستشوی صنعتی توسط دستگاه واترجت صنعتی :

دستگاه واترجت آبگرم | واترجت آبگرم

واترجت | واترجت صنعتی | اسکرابر

شستشوی صنعتی توسط دستگاه واترجت صنعتی :

دستگاه واترجت صنعتی یکی از ابزار سودمند و کارا در نظافت کارخانجات مختلف میباشد .استفاده از دستگاه واترجت صنعتی از دو منطق میتواند کارا بحساب آید و این دو مورد عبارتند از :

  • حداقل میزان مصرف آب و انرژی
  • بالاتر بردن راندمان کاری در مقایسه با طرق نظافت سنتی.

نحوه عملکرد دستگاه واترجت صنعتی

بایستی این را در نظر بگیریم که با استفاده از دستگاه کارواش ضمن اینکه در اکثر مدل ها میتوانیم قدرت دستگاه (فشار) را کم و زیاد نمایم لذا میتوانیم دبی دستگاه کارواش (میزان مصرف آب در واحد زمان) را مورد تنظیم قرار دهیم. با استفاده از سری های مختلف که به لنس دستگاه واترجت صنعتی نصب میگردد ،میتوانیم آب را با زوایای مختلف بر روی سطح جت نماییم .هر چه میزان و درجه خروج آب کمتر باشد به سمت زاویه 0 درجه میتوانیم از قدرت آب در عملیات پردازش تاثیر و بهره بیشتری داشته باشیم .میزان فشار آب توسط گیج تنظیم فشار در واترجت تنظیم میشود .

وقتی صحبت از شستشوی صنعتی به میان می آید ،بسته به اینکه چه مقطعی را با چه میزان جرم شستشوی نماییم، از واترجت هایی با تنوع واترجت صنعتی ،واترجت آب سرد و واترجت آبگرم استفاده مینماییم .

دستگاه شتسشو ی آبگرم | واترجت | سوییپر

واترجت صنعتیدستگاه واترجت صنعتی | پمپ واترجت

واترجت آبسرد | واترجت صنعتی

تجهیزات جانبی دستگاه شستشوی آبگرم

دستگاه های شستشوی آبگرم مانند کارواش سیار دارای یک سری تجهیزات جانبی است که به وسیله آن ها قابلیت پاک کردن آلودگی های سخت روی سطوح را دارد، این تجهیزات شامل شیلنگ، دسته تفنگی، نازل استیل، پیچ تنظیم فشار آب، مخزن مواد شوینده و…است. تجهیزات جانبی دستگاه شستشوی آبگرم در قیمت این دستگاه تاثیر بسزایی دارند و همچنین در کاردکرد دستگاه نیز بسیار موثر هستند وقتی که لوازم جانبی این دستگاه ها از برند خوبی باشند کمتر دچار مشکل می شوند و با کارایی دستگاه را بالاتر می برند.

تجهیزات جانبی دستگاه واترجت | واترجت صنعتیتجیزات دستگاه شستشوی آبگرم | دستگاه شستشوی آبگرمتجهیزات جانبی واترجت آبگرم

 کارواش آبگرم :

وقتی صحبت از کارواش آب گرم به میان می آید ،با محیطی سروکار داریم که سطح مقطع دارای جرم های روغنی یا چرب هستند .در واقع در نظافت سطوحی که دارای جرم و چربی هستند بهتر است با آبگرم پرفشار مورد شستشو قرار گیرد.

در واقع در آب داغ حرکت مولکول ها بیشتر میباشد ،در نتیجه پردازش سطوح چرب را به مراتب از آب سرد بیشتر است .دستگاه واترجت صنعتی آبگرم جهت گرم کردن آب از یک بویلر و یا هیتر الکتریکی استفاده مینماید .در صورتیکه جت واش آبگرم در گرم کردن آب از گازوئیل استفاده نماید ،پس بایستی از بویلر دیزلی استفاده نماید و در صورتیکه در گرم کردن آب از جریان برق استفاده نماید ،این گرم کن الکتریکال است که توسط جریان برق سه فاز درجه دمای آب را بالا میبرد.

شایان ذکر است که در برخی از مدل های گرمکن دیزلی ،ضمن تولید آبگرم ،قابلیت تولید بخار هم دارد .

دستگاه واترجت آبگرم | واتر جت آبگرمدستگاه شستشوی آبگرم

نظافت کارخانه های تولیدی با واترجت صنعتی:

واترجت صنعتی یک دستگاه شستشوی صنعتی است که در کارخانه های تولیدی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجا که نظافت در کارخانه ها مهم است صاحبان کارخانه ها به دنبال دستگاهی برای نظافت آسان و اصولی این محیط هستند. این دستگاه در کارخانه ها کاربرد زیادی دارد و برای شستشوی ماشین آلات و از بین بردن آلودگی ها با استفاده از فشار آب داغ بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه شستشوی آبگرم | کارواش صنعتی | واترجت صنعتی

دستگاه واترجت صنعتیدستگاه شستشوی آبگرم | واترجت صنعتی

واترجت موتور گازوئیلی | واترجت صنعتی

شستشوی صنعتی در کارخانجات تولید فولاد توسط دستگاه کارواش صنعتی :

در کارخانجات تولید فولاد در قسمت های مختلف کارخانه مبحث شستشو سطوح و قطعات وجود دارد .بعنوان مثال در کارگاه مرکزی ضمن شستشوی سطح زمین میتوانیم در شستشوی مقاطع فلزی ،شستشوی پمپ ها در ابعاد و اندازه های مختلف با داشتن هر نوع جرم و چربی از دستگاه واترجت آبگرم استفاده نماییم.

واترجت صنعتی

جهت شستشوی چنین محیطهایی که با سطوح چرب سر وکار داریم بهتر است از دستگاه واترجت آبگرم استفاده نماییم .و یا در شستشوی دیگهای حمل سرباره از واترجتهای صنعتی 500 بار استفاده مینماییم.

در برخی از سطوح فقط جرم چربی وجود ندارد بلکه در چنین سطوحی از واترجتهایی با فشار بالاتر از 300 بار و دبی بیشتر از 15 لیتر در دقیقه استفاده مینماییم. در برخی موارد هدف از استفاده از جتواتر صنعتی ،استفاده از مقوله سرعت شستشو میباشد ،بعنوان مثال در شستشوی تسمه نقاله حمل موارد و ریزشهایی از مواد که همیشه در کناره ها جمع میگردد بهتر است از واترجت صنعتی و یا بسته به مقدار ریزش از مکنده صنعتی استفاده نماییم .

دستگاه واترجت صنعتیواترجت آبسرد

دستگاه واترجت آبگرم

دستگاه های مرتبط واترجت صنعتی:


زمین شوی، کف شوی، اسکرابر، اسکرابر صنعتی، اسکرابر دستی، مکنده

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط