فروشگاهها و مراکز خرید

برای خرید اسکرابر در فروشگاه ها و مراکز خرید در ابتدا نوع دستگاه اسکرابر مورد نظر خود را تعیین کنید. و از بهترین فروشگاه  اسکرابر صنعتی  قیمت دستگاه اسکرابر را بگیرید. سپس برای خرید دستگاه اقدام نمایید. برای خرید هر کدام از انواع تجهیزات مکانیزه در ابتدا تحقیقات لازم را به عمل آورده و بر اساس نیاز خود دستگاهی که برای نیاز شما مناسب است را انتخاب کنید و از کارشناسان ما مشخصات دستگاه‌ها را بپرسید و سپس برای خرید دستگاه اقدام نمایید. اسکرابر را می توان از فروشگاه ها  مراکز خرید مربوط به ماشین آلات شستشوی مکانیزه خریداری کرد.

استفاده از اسکرابر در فروشگاه ها و مراکز خرید :

استفاده از دستگاه اسکرابر در شستشوی سطوح فروشگاههای زنجیره ای و یا مراکز تجاری نقش مهمی را در برقراری نظافت و زیبایی این نوع محیط ها اجرا مینماید. آنچیزی که در مدیریت یک مجتمع تجاری مهم بشمار می آید،ایجاد یک محیط زیبا و جذاب در راستای جذب مشتری بیشتر میباشد. لذا با تردد افراد و مشتریان در سطح این گونه محیط ها بایستی به همان تناسب نگران ورود آلودگی و گرد و غبار در سطح مجتمع باشیم. ورود آلودگی در سطح مجموعه رفته رفته با خود چهره زیبای محیط را به یک چهره مشتری گریز تبدیل مینماید.

با استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی میتوانیم با سرعت و کیفیت بالا علاوه بر زدودن آلودگی ها در سطح محیط، باعث زیباتر شدن جلوه و ظاهر این فضا بر اساس رعایت اصول پاکی میشود. همین فعالیت باعث جذب مشتری های بیشتر و شکوفا تر شدن این مجموعه میگردد . یکی از مزیت های استفاده از دستگاه اسکرابر صنعتی در فروشگاه ها این است که باعث افزایش سرعت در عمل نظافت می شود.

فروش دستگاه اسکرابر صنعتی

بهترین فروشگاه اسکرابر صنعتی

 

دستگاه اسکرابر | اسکرابر صنعتی

 استفاده از تجهیزات نظافتی در قسمتهای مختلف یک مجتمع تجاری:

در بخش های مختلف یک مجتمع تجاری با توجه به تنوع عملکرد دستگاههای نظافتی میتوانیم بهترین و موثرترین بهره را در راستای پردازش سطح آلودگی محیط داشته باشیم. برای شستشوی یک مجتمع تجاری به دستگاهی نیاز است که اولا سرعت بالایی داشته باشد ثانیا عملیات شستشو را با کیفیت بالایی انجام دهد ثالثا جلوی تردد و رفت و آمد مردم را نگیرد.  به عنوان مثال :

 استفاده از دستگاه کفشور در شستشوی ماشینی سطح پارکینگ مجتمع تجاری ،استفاده از اسکرابر دستی در شستشوی راهروها و لابی مرکزی پاساژ.

  •  استفاده از دستگاه بخارشور در پردازش جرم و آلودگی در سطح دیواره های سنگی و یا سرامیکی ،پوشش های فلزی آسانسور و پله برقی ها.
  •  استفاده از دستگاه پله برقی شور در شستشوی پله برقی های مجتمع تجاری
  • استفاده از دستگاه واترجت در شستشوی نما و محوطه
  •  استفاده از دستگاه جاروبرقی سه موتوره(جاروبرقی آب و خاک) در نظافت گوشه ها ، اطاقها و…

  برای خرید از بهترین فروشگاه اسکرابر با شماره 09122903589 تماس حاصل فرمایید

خرید و فروش اسکرابر | فروش زمین شوی

 استفاده از اسکرابر (کفشور) در بخش های مختلف یک مرکز خرید :

در یک فروشگاه زنجیره ای و یا مرکز خرید با توجه به :

  1.  میزان سطح تردد
  2.  متراژ سطح
  3. مکان های قابل دسترسی برای نظافت
  4. نوع کثیفی و آلودگی بر روی سطح 
  5. جنس سطح مورد نظر برای نظافت
  6. در نظر گرفتن نوع اسکرابر مورد استفاده برای نظافت

بایستی انتخاب کنیم از چه مدلی از اسکرابر استفاده نماییم .لذا با توجه به موارد چند  گانه بالا به بررسی استفاده از تنوع اسکرابر میپردازیم .

 میزان تردد و قابلیت مانور اسکرابر:

هر چه ابعاد و اندازه یک دستگاه کفشور بزرگتر باشد ،از میزان مانورپذیری این دستگاه کاسته میشود. پس در محیط هایی که میزان تردد بالاست بایستی از اسکرابری استفاده کنیم که دارای قابلیت مانور بالاتر باشد و قابلیت تردد در بین جمعیت را داشته باشد. بهترین مورد در چنین محیط هایی استفاده از دستگاه اسکرابر دستی است.

فروش اسکرابر

بهترین فروشگاه اسکرابر صنعتی

خرید و فروش اسکرابر در بهترین فروشگاه دستگاه های نظافتی مکانیزه

متراژ سطح و ابعاد دستگاه اسکرابر : هر چه وسعت محیط گسترده تر باشد ،بایستی در انتخاب دستگاه کفشور صنعتی نیز به ابعاد اسکرابر توجه نماییم .بعنوان مثال در محیطی که متراژ آن بالاتر از 5000 متر مربع میباشد نمیتوانیم از کف شوی دستی (اسکرابر بدون سرنشین ) استفاده نماییم .در چنین محیطی با چنین وسعتی حتما بایستی از اسکرابر ماشینی یه اسکرابر سرنشین دار استفاده نماییم. در استفاده از زمینشو صنعتی و متراژ محیط تقریبا قانون زیر مطرح میباشد و میتوان از آن استفاده نمود :

  •  در محیط هایی با متراژ کمتر از 500 متر مربع از دستگاه اسکرابر کوچک ( اسکرابر دستی ) استفاده مینماییم
  •  در محیطهایی با متراژ بین 500 تا 2000 متر مربع معمولا از اسکرابر دستی متوسط با مخازن 40 و 50 لیتری با عرض برس 50 و 55 استفاده مینماییم .
  •  در محیطهایی با متراژ بیشتر از 2000 متر مربع تا متراز 3500 متر مربع از اسکرابر دستی بزرگ با لیتراژ بیشتر از 55 لیتر و عرض شستشو بیشتر 550 میلیمتر استفاده مینماییم (معمولا اینگونه اسکرابر ها به اسکرابر دئ برسه   معروف هستند )
  •  در محیطهایی با متراز بیشتر از 3500 متر مربع از اسکرابر سرنشین دار (کفشور ماشینی) استفاده مینماییم .
خرید و فروش اسکرابر | خرید اسکرابر

بهترین فروشگاه اسکرابر صنعتی

بایستی توجه داشت در برخی از شرکتهای فروشنده دستگاه اسکرابر دستگاههای اسکرابر خودرویی (اسکرابر ماشینی) با تنوع گسترده تر ارائه میگردد. بعنوان مثال اسکرابر سرنشین دار رده 80 لیتری که به کفشور سرنشین دار دو برسه و تک برسه تقسیم میشوند.  همچنین کفشوی سرنشین دار رده 110 لیتری ، 160 لیتری  و…

خرید دستگاه اسکرابر | فروش اسکرابر |خرید و فروش اسکرابر

اسکرابر در فروشگاه ها و مراکز خرید | خرید اسکرابر

 در معرفی اسکرابر به یک مرکز خرید و یا فروشگاه زنجیره ای بایستی یکسری موارد را مهم بشمار آورد :

 حتما قبل از معرفی دستگاه نظافت صنعتی جهت استفاده در یک مرکز خرید و یا پاساژ بایستی از فروشنده دستگاه اسکرابر بخواهیم کارشناس به محل اعزام نماید و با دید کارشناسانه و فنی دستگاه مورد نیاز را باتوجه به محیط مورد استفاده معرفی و اعلام نماید .

 جهت استفاده از کفشور در سطح پارکینگ مجتمع تجاری ،بایستی به نوع کفپوش توجه نماییم. در صورتیکه کفپوش از نوع زبر و سیلیسی باشد (کفپوش دانه درشت) بهتر است از اسکرابر با موتور حرکتی  استفاده نماییم و یا اینکه برس دستگاه اسکرابر از نوع برس رولی (برس استوانه ای) باشد .

 در شستشوی رمپ بین طبقات پارکینگ بهتر است از دستگاه اسکرابر دستی برقی(زمینشور دستی کوچک) و یا استفاده از دستگاه واترجت و جاروبرقی سطلی در خشک کردن. در شیب های بالای 20 درصد استفاده از دستگاه اسکرابر دارای سرنشین واقعا سخت و کنترل کردن این زمینشور به مراتب سخت تر میباشد .

 در استفاده از دستگاه جت واتر در شستشوی نما بایستی توجه داشته باشیم که در ارتفاع بیشتر از 7 متر بایستی حتما از بالابر استفاده نماییم .

بهترین فروشنده اسکرابر

 در صورتیکه سطح نمای بیرونی چرب باشد بهتر است از دستگاه جت واتر آبگرم استفاده نماییم. در واقع واترجت آب گرم دارای مشعل و یا بویلر جهت گرم کردن آب و یا تولید بخار میباشند. لذا با استفاده از جت کردن آبگرم  و یا بخار توسط واترجت صنعتی آبگرم میتوانیم در پردازش مولوکولهای چربی که سطح نما را در بر گرفته اند ،بتوانیم موفقیت بیشتری را بدست بیاوریم .

لازم به ذکر است که قبل از خرید دستگاه اسکرابر مورد نظر بایستی به یکسری نکات توجه کرد که مناسب ترین انتخاب برای انجام کارهای شما باشد که میتوانید قبل از خرید با کارشناسان فروش شرکت آوین صنعت ماندگار تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

فروش اسکرابر

توجه به منبع تغذیه در اسکرابر

منبع تغذیه در اسکرابر دستی دارای دو نوع استفاده از برق شهری AC  و یا استفاده از برق باطری DC میباشد. در اسکرابرهای برقی همیشه یک کابل 15 الی 20 متری بدنباله دستگاه کشیده میشود. و در یک مجتمع تجاری پر تردد میتواند مشکل ساز باشد .در دست وپا گیر بودن کابل برق در اسکرابر برقی شکی نیست اما راه حل هایی وجود دارد که از این دستگاه در زمانهایی استفاده نماییم که در سطح مجتمع تردد به حداقل خود میرسد مثلا در انتهای تایم کاری و یا ابتدای تایم کاری در یک فروشگاه زنجیره ای .در صورتیکه نتوانیم مشکل دست و پا گیر بودن کابل برق را در سطح مجتمع پر تردد حل نماییم ،حتما بایستی از دستگاه اسکرابر باطریدار استفاده نماییم .

در واقع در دستگاه زمینشور شارژری بایستی زمانی را صرف شارژ نمودن باطری در نظر گرفت. بعنوان مثال در یک کفشوی شارژری 24 ولت حداقل 8 ساعت دستگاه را زیر شارژ نگه داشت. و این زمان ،زمانی است که ما نمیتوانیم از دستگاه استفاده نماییم. ولیکن در دستگاه کفشور کابلی ،بواسطه اینکه انرژی از طریق برق شهری تامین میگردد ،این وقفه زمانی وجود ندارد و میتوانیم تا زمانیکه کف شوی توسط کابل برق به منبع برق شهری (برق تکفاز) وصل میباشد از دستگاه کفشو برقی استفاده نماییم .

اسکرابر در فروشگاه ها و مراکز خرید

مزایای استفاده از اسکرابر در فروشگاه های بزرگ و مرکز خرید:

استفاده از اسکرابر صنعتی میتواند مزیت های زیادی داشته باشد که در زیر به آن اشاره می کنیم .

  • افزایش سرعت در انجام کارها
  • میزان نظافت و سطح بهداشت در محیط بالا می رود
  • با استفاده از برس ها و نحوه ی شستشوی دیگر سطوح مورد نظر آسیب نمی بینند.
  • خستگی افراد خدماتی جهت انجام کار کمتر می شود.

دستگاه اسکرابر | اسکرابر صنعتی

بهترین فروشنده اسکرابر

اسکرابر در چه کارخانه هایی بیشتر کاربرد دارد؟

برخی از دستگاه های نظافتی صنعتی مختص به یکسری از اماکن می باشند. دستگاه اسکرابر با داشتن چندین نوع متفاوت استفاده از آن باید در مکان مخصوصی باشد. اکنون به معرفی برخی مکان ها می پردازیم که اسکرابر بیشترین کاربرد را در آن دارد:

  • صنایع و کارخانه های خودرو سازی
  • کارخانه ها و صنایع تولیدی مواد عذایی و خوراکی
  • صنایع رنگ و مواد شیمیایی
  • کارخانه ی صنایع داروسازی
  • پاساژهای بزرگ و پر رفت و آمد
  • فرودگاه ها اماکن پرتردد
فروش اسکرابر | خرید اسکرابر

دستگاه اسکرابر | اسکرابر صنعتی