جدول محاسبه قیمت اسکرابر

قیمت اسکرابر هنگام خرید یک دستگاه اسکرابر صنعتی اهمیت زیادی دارد. کسانی که قصد خرید اسکرابر را دارند بهتر است قبل از اقدام برای خرید اطلاعاتی در مورد این دستگاه کسب نمایند. در صورتی که ازاطلاعات درستی در مورد این دستگاه داشته باشید می توانید یک اسکرابر با کیفیت را که پاسخگوی نیاز شما است خریداری کنید.

امروز استفاده گسترده از دستگاه اسکرابر را در محیط های شهری و صنعتی شاهد هستیم. استفاده از اسکرابر در محیط ها، انجام کار نظافت را برای افراد بسیار آسان تر کرده است.

دریافت لیست قیمت اسکرابر از آوین صنعت

هنگامی که قصد خرید اسکرابر را داشته باشید برای دریافت لیست قیمت اسکرابر اقدام نمایید، این فکر باعث چالش می‌شود که به کدام شرکت و یا فروشگاه مراجعه نمایم تا بتوانم بهترین قیمت اسکرابر و یا بهترین کیفیت اسکرابر صنعتی را تهیه نمایم. حقیقتاً تهیه یک زمین شوی صنعتی با توجه به وجود برندهای مختلفی که در زمینه تولید این ابزار نظافتی وجود دارد، شاید در دید و نگاه اول بسیار چالش برانگیز به نظر برسد، اما حقیقتاً این موضوع با رعایت و توجه به یکسری اصول می‌تواند، چالش ما را در خرید اسکرابر ساده نماید، حال اینکه ما سعی داریم که با ساده نمودن این موارد در قالب جدول، انتخاب بهترین دستگاه اسکرابر را برای شما ساده‌تر نماییم.

قیمت اسکرابر | لیست قیمت اسکرابر

بهترین کیفیت اسکرابر را از کدام برند و یا شرکت تهیه نمایم؟

جهت جواب دادن به این سوال ابتدا بایستی یکسری موارد را که ما در قالب جدول برای شما مشخص نموده ایم را از فروشنده دستگاه اسکرابر جویا شویم. تمامی این موارد که در اینجا به آن ها اشاره می شود بر قیمت اسکرابر (قیمت زمین شو) تاثیر می گذارد. برای اینکه هنگام خرید دستگاه های زمین شور از لیست قیمت اسکرابر اطلاع داشته باشید این مقاله را به صورت کامل مطالعه نمایید. این موارد عبارتند از :

باتری دستگاه اسکرابر

جهت خریداری اسکرابر باتری دار اولین قسمتی که بایستی مورد توجه دقیق باشد باتری دستگاه زمین شوی می باشد ،زیرا باتری اسکرابر میتواند  تاثیر فوق العاده ای بر قیمت اسکرابر بگذارد. پس این جدول را با کمک کارشناس شرکت فروشنده اسکرابر تکمیل نماییم.

مدل اسکرابر ولتاژ باتری آمپرساعت تعداد باتری کشور سازنده سال تولید نوع باتری مدت گارانتی کشور سازنده شارژر اسکرابر آیا باتری گارانتی تعویض دارد؟
                   

مسلما هرچه ولتاژ باتری دستگاه زمین شوی و آمپرساعت بالاتر باشد، میتواند اسکرابر را از نمونه ای که دارای باتری ولتاژ و آمپرساعت پایین تر است متمایز و ارزشمندتر نماید.

بعنوان مثال اسکرابر مدل CT15 B35 دارای دو عدد باطری میباشد که هر کدام از باتری ها 12 ولت و 35 آمپر ساعت میباشد. خوب مسلما این اسکرابر به دلیل داشتن سیستم 24 ولت نسبت به نمونه زمین شوی با ولتاژ 12 ولت دارای ارزش بیشتری میباشد.

قیمت اسکرابر | خرید و فروش اسکرابر | لیست قیمت اسکرابر

تاثیرات آمپرساعت یک باتری بالا بر قیمت زمین شوی

در واقع هرچه آمپرساعت یک باتری بالاتر باشد می‌توانیم بگوییم که دستگاه اسکرابر به واسطه داشتن باتری با آمپرساعت بالاتر می‌تواند مدت زمان بیشتری شارژ را در خود نگه داشته و در نتیجه متراژ بیشتری را مورد شستشو قرار می‌دهد که این خود بر روی قیمت اسکرابر تأثیر گذار است.

یکی از نکات مهم در حفظ و نگهداری باتری دستگاه های اسکرابر این است که تا وقتی که باتری کاملاً از شارژ خالی نشده آن را به شارژ وصل نکنید و اجازه دهید که دستگاه اسکرابر از باتری استفاده کند تا شارژ آن کم شود، سپس آن را به برق متصل کنید. افزایش طول عمر باتری سبب کارکرد بیشتری از دستگاه می‌شود و شما می‌توانید میزان استهلاک آن را تا حدودی کاهش دهید.

لیست قیمت اسکرابر | قیمت اسکرابر

لیست قیمت اسکرابر | بهترین فروشنده اسکرابر

قصد داریم که در اینجا بهترین فروشنده اسکرابر را به شما معرفی کنیم. آوین صنعت ماندگار به عنوان بهترین فروشنده اسکرابر و دیگر دستگاه های نظافتی مکانیزه بهترین دستگاه ها را با قیمت مناسبی به فروش می رساند. یکی از مزایای خرید کردن از این فروشگاه این است که به صورت 24 ساعته پاسخگو می باشند و برای خرید هر دستگاه نظافتی کافی است با شماره های تماس موجود در سایت تماس بگیرید.

تاثیر کشور سازنده باتری زمین شوی بر قیمت اسکرابر

یکی از موارد تاثیر گذار بر قیمت اسکرابر کشور باتری سازنده آن است. اینکه باتری زمین شوی تولید چه کشوری باشد در کیفیت دستگاه تاثیر چشم گیری دارد. همین باعث تاثیر در قیمت آن می شود. معمولا باتری تولید شده در کشور های اروپایی (غربی) دارای کیفیت بالاتری نسبت به دیگر کشورهای آسیایی هستند. همین موضوع باعث می شود که قیمت اسکرابر هایی که دارای سازنده باتری آن ها کشورهای اروپایی است بالاتر باشد.

توجه داشته باشیم که بسیاری از شرکت های فروشنده دستگاه اسکرابر متاسفانه بخاطر هزینه های بالای گمرکی در واردات باطری و پایین تر آوردن قیمت اسکرابر (برتری در رقابت های مالی) از باتری هایی بی کیفیت استفاده می نمایند.

خرید دستگاه اسکرابر | قیمت اسکرابر صنعتی

متاسفانه طی یک الی دو ماه اول همه موارد کارکردی باتری های بی کیفیت و ارزان خیلی مشخص و نمایان نیست، اما معمولا نشان بی کیفیت بودن این باطری طی چند ماه بعدی در مدت زمان شارژ نگه داشتن خود را نمایان مینماید. پس لازم به ذکر است که در فروشگاه های معتبر خرید خود را انجام دهید. شرکت آوین صنعت در این خصوص مناسب ترین گزینه برای شما میتواند باشد. قیمت اسکرابر صنعتی در آوین صنعت بسیار مناسب، شما میم توانید اسکرابر با بهترین کیفیت را به قیمت مناسبی در این فروشگاه خریداری کنید. 

خرید اسکرابر باتری دار

با تحلیل صحیح جدول بالا میتوانیم یک دستگاه اسکرابر باتری دار ارزشمند خریداری نماییم.
مواردیکه میتوانند در قیمت اسکرابر تاثیر گذار باشد را بصورت جدولی با فروشنده زمین شوی صنعتی تکمیل نماییم. مسلما کارشناس فروش اسکرابر بایستی یکسری سوالات را از شما در راستای اینکه ما چه نوع اسکرابر را میخواهیم تهیه نماییم، بپرسند تا بتوانند به شما در این امر کمک کنند که چه مدل دستگاه اسکرابر برای کار شما مناسب است.

فروشنده اسکرابر |خرید دستگاه اسکرابر

این سوالات عبارتند از :

  • متراژ محیطی که میخواهیم از دستگاه زمین شوی صنعتی استفاده نماییم ؟
  • میزان تردد در محیطی که میخواهیم از اسکرابر صنعتی استفاده چند متر مربع میباشد؟
  • انتظار ما از میزان سرعت عملکرد دستگاه زمین شوی صنعتی چطور است؟
  • سطح ما مشمول طبقات هم میشود ؟ آیا آسانسور بین طبقات داریم ؟ ابعاد اتاق آسانسور ؟
  • جنس کف مورد نظر جهت نظافت از چه نوعی می باشد؟

 لیست قیمت اسکرابر را از کجا دریافت کنیم؟

با جواب دادن به سوالات بالا کارشناس فروش اسکرابر میتواند مشخص نماید که از چه نوع اسکرابری استفاده نماییم و راهنمایی های لازم را در این خصوص به ما بدهند تا مناسبترین دستگاه اسکرابر را انتخاب نماییم . پس قبل از خرید دستگاه حتما با کارشناسان فروش شرکت آوین صنعت ماندگار در ارتباط باشید که خدمات و راهنمایی های لازم را در این خصوص به شما ارائه دهند.

لیست قیمت اسکرابر | لیست قیمت دستکاه اسکرابر

بصورت کلی انواع اسکرابر عبارتند از :

  • اسکرابر خودرویی
  • اسکرابر دستی

در واقع اسکرابر با راننده یا همان اسکرابر نفربر را در محیط هایی با متراژ بیشتر از 3500 متر مربع استفاده مینماییم، که باعث سرعت بخشیدن در اتمام کار می شود. اسکرابر دستی نیز توسط یک فرد هدایت می شود به این صورت که فرد هدایت کننده دستگاه را به سمت جلو هول داده و دستگاه با استفاده از تجهیزات جانبی خود عملیات شستشو را انجام می دهد.

به طور کلی اسکرابر از نوع منبع تغذیه خود به چند مدل دیگر دسته بندی می شود:

  • اسکرابر برقی
  • اسکرابر شارژی
  • اسکرابر بنزینی یا گازوئیلی

قیمت اسکرابر صنعتی | استعلام قیمت اسکرابر صنعتی

تاثیر انواع اسکرابر بر قیمت اسکرابر چقدر است

اینکه اسکرابر از نوع خودرویی باشد یا از نوع دستی تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت اسکرابر می گذارد. برای خرید دستگاه اسکرابر باید به نوع دستی و ماشینی بودن آن ها توجه نمود. حتی دستگاه های زمین شوی دستی و خودرویی خود نیز دارای مدل های زیادی می باشند و هر کدام تجهیزات جانبی متفاوتی دارند که این موضوع نیز بر قیمت دستگاه اسکرابر موثر است.

یک فروشنده اسکرابر باید مشتریان خود را هنگام خرید دستگاه راهنمایی کند و تفاوت قیمت ها را برای آن ها توضیح دهد. اسکرابر دستی در مقایسه با اسکرابر سرنشین دار از وزن کمتری برخوردار است و به این دلیل قیمت کمتری نسبت به سایر مدل ها دارد. توجه داشته باشید که سایز دستگاه نیز بر روی قیمت آن تاثیر مستقیم دارد. در دستگاه های اسکرابر هرچه پهناتی کاری دستگاه بیشتر باشد به تبع قیمت آن نیز بیشتر می شود. مثلا در دستگاه اسکرابر خودرویی میزان پهنای کاری آن نسبت به نوع دستی بیشتر می باشد پس با این تعاریف میتوان گفت که قیمت اسکرابر سرنشین دار از همنوع دستی خود بیشتر است.

لیست قیمت اسکرابر | قیمت زمین شوی

همانطور که در توضیح های بالا مشخص است اسکرابر از برخی لحاظ دارای انواع متفاوتی است، مثلا اسکرابر دستی یا سرنشین دار و اسکرابر باتری دار یا برقی و.. که هرکدام از این انواع دارای قیمت های متفاوتی هستند. شما میتوانید با کمک کارشناسان فروش شرکت آوین صنعت ماندگار گزینه های مناسبی را برای برای خرید دستگاه اسکرابر خود در نظر داشته باشید. قیمت دستگاه اسکرابر بسته به نوع هدایت و منبع تغذیه ای که دارد متفاوت است.

لیست قیمت اسکرابر | قیمت اسکرابر

استعلام قیمت دستگاه اسکرابر

اسکرابر سرنشین دار خود به سه دسته تقسیم میشود.

اسکرابر باراننده خیلی بزرگ : اسکرابر باراننده مدل 351BT140 که به تعداد در حرم آقا امام رضا در حال کار میباشد از این نوع میباشد و نظافت این محیط را برای خدمه ها بسیار آسان کرده است. این نوع اسکرابر شستشوی مکان های زیارتی را در زمان کمی انجام می دهد و مانعی برای تردد زائران عزیز ایجاد نمی کند.

قیمت دستگاه اسکرابر | قیمت اسکرابر صنعتی

اسکرابر باراننده بزرگ:

اسکرابر با راننده مدل CT230 BT105 و مدل CT160 BT95 و همچنین مدل CT110BT85 که ساخت کمپانی Gansow آلمان عضو هلدینگ IPC ایتالیا میباشد. در این فروشگاه انواع مختلفی از دستگاه های اسکرابر با راننده بزرگ موجود است که می توانید استعلام قیمت آن را گرفته و سپس برای خرید اقدام کنید.

 

قیمت اسکرابر صنعتی

فروش اسکرابر | خرید و فروش اسکرابر

اسکرابر با راننده متوسط:

این نوع اسکرابر معمولا دارای ظرفیت مخازن 70 الی 90 لیتر و عرض شستشو 660 میلیمتر الی 750 میلیمتر میباشد. شایان ذکر است در این نوع اسکرابر باراننده تعداد برس به طبع آن عرض شستشو میتواند در قیمت اسکرابر سرنشین دار تاثیر گذار باشد. اگر بخواهیم یک مدل اسکرابر باراننده متوسط را مثال بزنیم میتوانیم مدل CT80BT70 ,مدل ARA66BM70 و مدل B90 R AVD D 75 را از سه برند مختلف مثال بزنیم.

 

چگونگی قیمت اسکرابر | قیمت اسکرابر سر نشین دار

قیمت اسکرابر | قیمت زمین شوی صنعتی

جدول ارزش گذاری خرید اسکرابر باراننده | جدول قیمت اسکرابر خودرویی

در صورتیکه کارشناس فروش اسکرابر تشخیص دهد که ما بایستی خرید اسکرابرنفربر در دستور کار قرارگیرد ،درآن صورت با توجه به جدول تشخیصی پایین میتوانیم بهترین برند اسکرابر را خریداری نماییم.

کشور سازنده اسکرابر ظرفیت مخازن عرض شستشو تعداد برس ولتاژ باتری تعداد باتری آمپرساعت باتری کشور سازنده باتری نوع باتری مدت زمان گارانتی گارانتی تعویض باتری میزان سابقه فروش
                       

تحلیل جدول خرید زمین شوی خودرویی

در خصوص موارد مندرج در جدول بالا بایستی اذعان داشت که هرچه این میزان بیشتر باشد می تواند بر قیمت اسکرابر خودرویی تاثیر بسزایی داشته باشد.

معمولا کشورهای اروپایی و یا آمریکایی دارای کیفیت و تکنولوژی به مراتب بالاتری در ساخت اسکرابر برخوردار هستند و این خود میتواند باعث بیشتر بودن قیمت اسکرابر باشد.

آن چیزی که در کنار ولتاژ و آمپرساعت باتری زمین شوی می تواند بر قیمت زمین شوی صنعتی تاثیر پذیر باشد، نوع باتری دستگاه زمین شور خودرویی می باشد.

تعیین قیمت اسکرابر | قیمت اسکرابر

لیست قیمت اسکرابر | لیست قیمت زمین شوی

تاثیر باتری اسکرابرخودرویی بر قیمت اسکرابر

در واقع باتری اسکرابرخودرویی در دو نوع ژل و آب اسید تولید و موجود است. بایستی به این نکته توجه کنیم که عمر باتری آب اسید به شرط رعایت و نگهداری آن بیشتر از باتری ژل می باشد.

در واقع باتری آب اسید میتواند تا 1200 بار شارژ و دشارژ شود و باتری ژل تا 800 بار قابلیت شارژ و دشارژ دارد. اما آنچیزی که باتری آب اسید را ارزشمندتر می سازد نسبت به باتری آب اسید، نداشتن تعمیر و نگهداری می باشد.

در واقع باتری ژل بدون توجه به سطح آب اسید موجود در سلولها میتواند بدون دغدغه تا 800 بار شارژ و دشارژ شود.

همین مورد باعث شده که وجود باتری ژل و درایو در خرید اسکرابر با سرنشین ارزشمندتر باشد. استفاده ار اسکرابر باتری دار مناسب محیط های پر رفت و آمدی است که شما دسترسی آسانی به پریز برق ندارید.

قیمت اسکرابر | لیست قیمت اسکرابر

وجود آپشن ها در خرید اسکرابر سرنشین دار:

وجود یکسری آپشن ها و یا قابلیت ها در یک دستگاه اسکرابر نفربر میتواند در ارزشمندتر کردن یک مدل اسکرابر با راننده نسبت به دیگر مدل در امر خرید و فروش دستگاه اسکرابر باراننده دارای تاثیر بیشتری باشد .این موارد را در جدول ارزشگذاری اسکرابر ماشینی مشخص مینماییم .

سامانه کاربری سیستم تشخیص عیب(دیاگ) قابلیت چرخش 360 درجه سیستم تنظیم فشار برس سامانه مدیریت مواد شوینده سامانه قطع کن مخازن سیستم تنظیم سرعت نوع شارژر دستگاه
               

قیمت اسکرابر | قیمت زمین شوی صنعتی

تحلیل آپشنالی در قیمت اسکرابر باسرنشین

در خرید یک اسکرابر باراننده حتما به قابلیت ویژه آن دستگاه بایستی اهمیت بدهیم چونکه ضمن تاثیر در امنیت و به طبع آن ماندگاری یک دستگاه میتواند در راحت کار کردن با دستگاه و در نتیجه آسایش بیشتر اپراتور دستگاه و در نهایت راندمان کاری بالاتر تاثیر پذیرتر باشد.

در واقع با یک نگاه واقعی تر میتوانیم هدف تولید کنندگان دستگاههای اسکرابر را در تجهیز یک دستگاه اسکرابر با آپشن های خاص در مواردی که در ذیل مطرح میگردند بیان نمود:

  • امنیت بیشتر، طول عمر بیشتر، کمتر کردن هزینه های نگهداری
  • راحت کار کردن، آسودگی جسمی و روانی اوپراتور، راندمان کاری بالاتر

دریافت لیست قیمت اسکرابر از آوین صنعت

یکی از مواردیکه میتواند با تاثیر پذیری بالا مورد بررسی قرار داد وجود سامانه کاربری تمام اتوماتیک در دستگاه اسکرابرخودرویی می باشد.

وجود سامانه کاربری تمام اتوماتیک نسبت به نیمه اتوماتیک و یا سامانه دستی می تواند در خرید و فروش دستگاه اسکرابر ارزشمندتر باشد. یا وجود سیستم تشخیص عیب و یا دیگر موارد ذکر شده در جدول بالا.

قیمت اسکرابر | لیست قیمت اسکرابر

از دیگر مواردی که می تواند قابلیت مانور دستگاه را در محیط های شلوغ و یا متراکم بالاتر ببرد، قابلیت چرخش 360 درجه ای دستگاه کفشور سرنشین دار میباشد.

در واقع در این نوع اسکرابرخودرویی موتور رانشی دستگاه بر روی تک چرخ جلو دستگاه قرار دارد و مسلما این حالت از ارزش بالاتری نسبت به قرارگیری موتور حرکتی بر روی چرخهای عقب، در خرید و فروش اسکرابر سرنشین دار برخوردار است.

تاثیر برند اسکرابر بر روی قیمت اسکرابر 

برند کالا روی قیمت وسایل تاثیر زیادی دارد و برخی از وسایل از جمله قیمت اسکرابر هم از این قاعده جدا نیست. اما هنگام خرید باید به این نکته توجه داشته باشیم که چنین وسیله هایی به خدمات پس از فروش و دارا بودن قطعه نیازمند است. پس با خرید از یک مکان مطمئن میتوانید چندین سال از این دستگاه بدون نگرانی از خراب شدن آن استفاده مدوام داشته باشید.

البته باید به این نکته توجه داشت که در کشور ایران برای ساخت دستگاه از برخی قطعات اروپایی استفاده می شود که هزینه ی این قطعه های لازم به ارز بستگی دارد و این خود نیز عامل تاثیر گذار دیگر بر روی قیمت دستگاه اسکرابر می باشد.

لیست قیمت اسکرابر | لیست قیمت اسکرابر صنعتی
تاثیر ظرفیت مخزن اسکرابر بر قیمت اسکرابر

از عوامل مهمی که بر روی قیمت اسکرابر تاثیر دارد، حجم مخزن آب تمیز و کثیف آن است. اسکرابر با ظرفیت بالا قیمت بیشتری نسبت به اسکرابرهای کوچکتر دارد. با بیشتر بودن ظرقیت مخزن شما میتوانید زمان کمتری برای نظافت انجام دهید. که این خود مزیتی برای بیشتر بودن قیمت اسکرابر می باشد.

انتخاب مناسب ترین دستگاه اسکرابر

انتخاب مناسب ترین دستگاه به محیط کاری شما بستگی دارد. هرچند محیط بزرگتر باشد به دستگاهی با حجم بالاتری از مخزن احتیاج دارید. این باعثمی شود قیمت اسکرابر مورد نظر بیشتر شود. برای انتخاب مناسب ترین اسکرابر باید با توجه به محیط مورد استفاده و نوع آلودگی در نظر گرفته شود. پس قبل از خرید دستگاه اسکرابر مورد نظر با کارشناسان فروش شرکت آوین صنعت ماندگار در ارتباط باشید. این افراد برای مناسب ترین خرید شما را راهنمایی می کنند.

لیست قیمت اسکرابر | قیمت اسکرابر

عوامل موثر بر روی قیمت اسکرابر یا زمین شوی:

به طور خلاصه میتوان گفت که بر روی قیمت اسکرابر برخی از عوامل دخیل می باشند. خلاصه ای از آن را بیان می کنیم:

  • برند و کشور سازنده دستگاه اسکرابر مورد نظر
  • حجم مخزن دستگاه اسکرابر
  • قطعات و مواد اولیه ی به کار برده شده در تولید دستگاه
  • نوع دستگاه اعم از دستی یا سرنشین دار بودن آن
  • موتور برس دستگاه اسکرابر
  • باطری دار یا کابلی بودن دستگاه
  • نوع طراحی محصول
  • نوع باتری و سیستم جلوبرنده
لیست قیمت اسکرابر | قیمت اسکرابر
دستگاه اسکرابر | قیمت دستگاه اسکرابر صنعتی

تفاوت قیمت اسکرابر دستی با اسکرابر سرنشین دار:

ساختار اسکرابرها به گونه ایی است که شما بتوانید از انها در انواع محیط خها استفاده کنید. البته دستگاه اسکرابر در دو نوع دستی و سرنشین دار در بازار وجود دارد. کاربر بسته به نیاز و محیط مورد نظر خود آنرا تهیه می کند. قیمت دستگاه اسکرابر صنعتی باتوجه به ویژگی های قابل ارائه خود افزایش می یابد و متغیر است. اسکرابر دستی باتوجه به ابعاد کوچک و قابلیت مانور پذیری بالا، قیمت مطلوب تری دارند. ولی سطح قابل نظافت و شستشو در این دستگاه کمتر از اسکرابرهای سرنشین دار می باشد.

دریافت لیست قیمت اسکرابر صنعتی

قیمت دستگاه اسکرابر سرنشین دار باتوجه به توانایی نظافت سطوح با متراژ بالا، مانور پذیری بیشتر نسبت به دستگاه اسکرابر دستی و برخی ویژگی های دیگر باعث شده که قیمت آن نسبت به اسکرابر دستی بیشتر باشد. در کل میتوان گفت که قیمت دستگاه اسکرابر دستی از دستگاه اسکرابر سرنشین دار کمتر است. به عبارتی نوع هدایت دستگاه بر روی قیمت بسیار اثر گذار می باشد. برای اطلاع از قیمت دقیق انواع دستگاه اسکرابر میتوانید با کارشناسان فروش شرکت آوین صنعت در ارتباط باشید.

قیمت دستگاه اسکرابر | لیست قیمت اسکرابر

دستگاه اسکرابر صنعتی | اسکرابر دستی

قیمت دستگاه اسکرابر کابلی بیشتر است یا باتری دار؟

تمامی دستگاه های اسکرابر صنعتی سازگاری بسیار ی با محیط زیست دارند. به دلیل اینکه از موتور الکتریکی بهره می برند . انرژی این دستگاه ها یا از طریق باتری تهیه می شود. و یا از طریق کابل و اتصال مستقیم به برق تامین می شود. استفاده از کفشورهای الکتریکی منظور کابلی یا باتری دار، خرابی کمتری دارد. و با این وجود هزینه تعمیر و نگهداری آن بسیار پایین است. خرید یک زمین شوی یا اسکرابر صنعتی که منبع تامین انرژی ان باتری می باشد به شما این امکان را می دهد که به هر مکانی که بخواهید آنرا جابجا کنید. و کار نظافتی خود را در محیط های مختلف به خوبی انجام دهید.

یکی از پارامترهای موثر بر روی قیمت اسکرابر باتری دار نوع باتری آن می باشد. که انواع متفاوتی دارد و هنگام خرید، قیمت باتری به دستگاه اضافه می شود. به این دلیل این است که قیمت دستگاه اسکرابر باتری دار از همنوع کابلی خود بیشتر است. از توضیح ها و تعریف فوق میتوان دریافت که دستگاه های اسکرابر باتری دار از قدرت مانور بالایی برخوردار هستند. و انجام امور نظافتی را بسیار آسانتر کرده اند. برای اطلاع دقیق از قیمت انواع دستگاه اسکرابر میتوانید با کارشناسان فروش شرکت آوین صنعت در ارتباط باشید تا مناسب ترین گزینه را باتوجه به کار شما در اختیارتان قرار دهند.

لیست قیمت اسکرابر صنعتی

دستگاه اسکرابر | اسکرابر صنعتی