[vc_row][vc_column][vc_column_text]

دستگاه جاروبرقی آب و خاک

جاروبرقی آب و خاک نوعی جاروبرقی است که قابلیت مکش آب و خاک را دارد.جاروبرقی های دیگر ممکن است آب و خاک روی سطوح را جمع کنند اما احتمال اینکه دچار آسیب شوند بیشتر است چون این دستگاه ها امکانات مناسب این کار را ندارند. دستگاه جاروبرقی آب و گرد و خاک دارای برای مکان های صنعتی که زباله های زیادی در آن تولید می شود کاربرد بسیار زیادی دارد.

برای خرید یک دستگاه جاروبرقی آب و خاک به نکات زیر توجه کنید

  •  حجم کاری مد نظر جهت نظافت
  • نوع برق مصرفی در دسترس جهت تامین برق دستگاه
  • نوع مواد مورد نظر جهت جمع آوری از قبیل: مواد سمی، مواد قابل انفجار
  • جابجایی راحت آن با استفاده از چرخ های متناسب
  • توجه به نوع فیلتر و مکش دستگاه جاروبرقی یعنی از دو فیلتر مجزا برخوردار باشد
  • توجه به قدرت موتور جاروبرقی آب و خاک
  • در نظر گرفتن حجم مخزن زباله ی آن
  • داشتن مکانی برای نظافت آن، بعد از کار
  • اندازه ی مناسب کیسه ی زباله ی جاروبرقی
  • توجه به سهولت در جابجایی دستگاه جاروبرقی
  • تخلیه ی آسان مخزن جاروبرقی
  • دارا بودن بیمه نامه ی دستگاه
  • داشتن قطعات یدک دستگاه جاروبرقی در بازار
  • داشتن گارانتی و ضمانت نامه ی معتبر دستگاه جاروبرقی
  • ساخت داخل یا خارج دستگاه و دسترسی آسان به تمامی قطعات آن
  • باید به طول دسته و خرطوم آن جهت مکش زباله ها توجه کرد
  • توجه به ابعاد مخزن دستگاه جاروبرقی آب و خاک
  • باید قبل از کار، به اپراتور آموزش های لازم داده شود.
دستگاه جاروبرقی آب و خاک
جاروبرقی آب و خاک | جاروبرقی سه موتوره

جاروبرقی سطلی

نکاتی در زمینه دستگاه جاروبرقی آب و خاک

برای نظافت سطوح دستگاه جاروبرقی آب و خاک یکی از بهترین دستگاه هایی است که در همه مکان ها قابل استفاده است. برای تهیه این دستگاه باید نکاتی را در نظر داشته باشید و تا حدودی مکنده های آب و خاک را بشناسید. با مطالعه این نکات می توانید انواع جاروبرقی های آب و خاک را بهتر بشناسید و بهترین و مناسب ترین نوع آن را برای خود خریداری کنید و نحوه استفاده و مراقبت از این دستگاه را یاد خواهید گرفت. برای دریافت اطلاعات و جزییات کامل درباره این دستگاه لیست جاروبرقی های ما را مشاهده کرده و در صفحه جزییات هر کدام مشخصات کامل دستگاه را مطالعه کنید.

 خرید دستگاه جاروبرقی آب و خاک: برای خرید جاروبرقی آب و خاک با شماره ۰۹۱۲۲۹۰۳۵۸۹ تماس بگیرید.

جاروبرقی سه موتوره

تعریف دستگاه جاروبرقی آب و خاک (جاروبرقی | مکنده نیمه صنعتی):

آشناترین تعریفی که همه ما از دستگاه جاروبرقی داریم این است که عملیات مکش را انجام و زباله را در مخزن خود نگهداری مینماید، اما امروزه با خلق مکنده های صنعتی متفاوت کارهای متنوع و بزرگی را میتوانیم با جاروبرقی انجام دهیم. جاروبرقی صنعتی انواع مختلفی دارد که جاروبرقی آب و خاک، جاروبرقی سطلی و جاروی شهری نمونه هایی از این مکنده های صنعتی هستند. بهترین نوع جاروبرقی ها دستگاه های جاروبرقی آب و خاک است که برای مکان هایی استفاده می شود که هم زباله های خشک تولید می شود و هم زباله های مرطوب. این دستگاه ها برای جمع آوری هر نوع زباله ای مناسب هستند.

جاروبرقی 3 موتوره چه دستگاهی است.

حال برای درک صحیح و درست از کاربرد یک دستگاه مکنده گرد و غبار بایستی با تنوع و مدل های مختلف جاروبرقی آشنا شد. در صورتی که انواع مدل های جاروبرقی ها را به درستی بشناسید نحوه استفاده و کاربردهای آن را بهتر درک می کنید. لذا جاروبرقی آب و خاک و یا مکنده صنعتی به دو مدل قابل تقسیم و ارائه میباشد :

دستگاه جاروبرقی آب و خاک | مکنده گرد و غبار

دستگاه جاروبرقی آب و خاک | جاوبرقی 

اینکه شما کدام یک از این نوع جاروبرقی های آب و خاک را تهیه کنید به نیاز شما بستگی دارد. جاروبرقی های صنعتی دارای توانایی و کاربری بیشتری نسبت به جاروبرقی های نیمه صنعتی هستند. اگر این دستگاه را برای نظافت زباله های سنگین و مکان های بزرگ نیاز دارید می توانید از جاروبرقی صنعتی استفاده کنید. اما اگر دستگاه مکنده را برای نظافت مکان های کوچکتر و با زباله های کم تر مانند مکان های تجاری نیاز دارید می توانید جاروبرقی های نیمه صنعتی را تهیه کنید.

جاروبرقی آب و خاک

قیمت جاروبرقی آب و خاک

مکنده گرد و غبار | جاروبرقی آب و خاک | دستگاه جاروبرقی صنعتی آب و خاک

دستگاه جاروبرقی آب و خاک به دلیل نوع طراحی که دارند دارای قابلیت هایی هستند که جاروبرقی های خانگی از این امکانات بهره ای نبرده اند. این دستگاه دارای قدرت مکش فوق العاده ای هستند و همه نوع زباله ای را جمع آوری می کنند. جاروبرقی های صنعتی گرد و غبار برای مکان هایی استفاده می شوند که دارای زباله های درشتی از نوع خشک و مرطوب هستند.

 جاروبرقی مناسب برای مکان های مرطوب:

جاروبرقی های معمولی برای تمیز کردن سطوح خیس طراحی نشده اند. اگر می خواهید که جاروبرقی را روی یک مکان مرطوب بکشید ، خطر الکتریسیته و آسیب جدی به دستگاه دارید. حتی اگر الکتریسیته نشوید یا دستگاه را خراب نکنید ، هنگامی که زمان خالی کردن کیسه آن است می بینید داخل کیسه خیلی کثیف شده و تمیز کردن آب مشکل است. دستگاه جاروبرقی آب و خاک بطور خاص طراحی شده اند تا بتوانند بدون اینکه جان شما یا ماشین شما را تهدید کند، بتوانید به راحتی آب جمع کنید. جاروبرقی های آب و خاک نسبتاً ارزان هستند و می توانند علاوه بر این برای موارد اضطراری که در آن نیاز به جاروبرقی آب یا مایع وجود دارد ، کمک خوبی باشد. اما هرگز از جاروبرقی معمولی برای انجام این کار استفاده نکنید. جاروبرقی آب و خاک بیشتر برای محیط هایی که د نیاز به جمع اوری زباله های مرطوب و خشک دارند مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از این جاروبرقی میتوان برای محیط هایی که در آن آب جمع شده است استفاده کرد.

خرید دستگاه جاروبرقی آب و خاک: برای خرید جاروبرقی آب و خاک با شماره 09122903589 تماس بگیرید.

جاروبرقی آب و خاک | دستگاه جاروبرقی آب و خاک

خرید جاروبرقی آب و گرد و خاک

تقسیم بندی جاروبرقی آب و خاک براساس کارایی آن ها:

جاروبرقی آب و خاک بر اساس کارایی که دارند به انواع مختلفی همچون  جاروبرقی خانگی، جاروی تجاری، مکنده نیمه صنعتی، مکنده صنعتی تقسیم بندی می شوند. شما میتوانید دستگاه جاروبرقی خود را باتوجه به کارایی و کاربرد آن انتخاب کنید و مورد استفاده قرار دهید البته قبل از خرید آن لازم است که با کارشناسان فروش شرکت آوین صنعت در ارتباط باشید تا جهت مناسب ترین انتخاب شما را راهنمایی کنند.

جاروبرقی | جاروبرقی آب و خاک

دستگاه جاروبرقی آب و خاک چه نوع آلودگی هایی را نظافت می کنند:

دستگاه جاروبرقی آب و خاک برای نظافت انواع آلودگی ها استفاده می شود مثلا برای مکش گرد و خاک، سیمان و ماسه در ساختمان سازی ها و کارهای عمرانی، جمع آوری تراشه ها در کارخانه ها و کارگاه ها، براده های چوب و خاک اره در صنایع چوب، ضایعات شیشه و پلاستیک، انواع چربی ها و مواد روغنی در کارخانه های تولیدی و کلیه اماکن که با چربی ها سروکار دارند، مواد آتش زا و بسیاری از آلودگی های دیگر که با مکش جمع آوری شوند را نظافت می کند. این دستگاه ها در بسیاری از مکانها کاربرد دارد و جدا از کار نظافت می تواند برای مصارف دیگری نیز استفاده شود و این موضوع برای این دستگاه ها یک امتیاز است.

مکنده آب و خاک | جاروبرقی آب و خاک

جاروبرقی نیمه صنعتی و یا جاروبرقی تجاری :

این طیف از جاروبرقی ها خود به دو دسته خانگی و نیمه صنعتی آب و خاک تقسیم میشوند، معمولا از برق تکفاز تغذیه کرده و دارای ظرفیت مخارن از چند لیتر تا نهایتا 100 لیتر در نمونه های تجاری را شامل میشوند. موتور این دسته از جاروبرقی ها بصورت زغالی و یا کولکتوری قابل ارائه میباشد و بصورت ممتد معمولا تا 15 الی 20 دقیقه قابل روشن بودن و کار کردن هستند.

جنس بدنه جاروی آب و خاک چیست؟

جنس بدنه این تیپ از جاروبرقی ها بصورت پلاستیک پلی اورتان و یا استینلس استیل قابل ارائه میباشد .این تیپ از مکنده ها معمولا دارای یک لایه پارچه با کاربری فیلتر هستند ،که معمولا تا حددی از عبور گرد و غبار به درون موتور و در نهایت فضا جلوگیری میکنند .اما بایستی همیشه این فیلتر را بیرون آورده و توسط فشار باد مورد تمیز کردن قرار دهیم. دستگاه جاروبرقی آب و خاک به گونه ای طراحی شده است که رطوبت به موتور، بدنه، فیلتر و پمپ دستگاه آسیب وارد نشود در حالی که جاروبرقی های عادی این قابلیت را ندارند.

دستگاه جاروبرقی آب و خاک | جاروبرقی صنعتی آب و خاک

نکاتی که باید هنگام خرید جاروبرقی آب و خاک مورد توجه قرار بگیرد برای شما توضیح داده شد. اکنون لازم است برای خرید بهترین دستگاه مکنده آب و خاک شما را راهنمایی کنیم. برای خرید این دستگاه کافی است با شماره های تماسی که در اینجا قرار دارد تماس بگیرید و هم از کارشناسان مجرب مشاوره دریافت کنید و هم برای خرید این دستگاه اقدام نمایید. در سایت آوین صنعت ماندگار مشخصات همه دستگاه های جاروبرقی آب و خاک به صورت کامل شرح داده شده است.

جاروبرقی صنعتی آب و خاک

جاروبرقی صنعتی آب و خاک | جاروبرقی سه موتوره

جاروبرقی آب و خاک برای نظافت مکان های بزرگ و مکان هایی که به سختی نظافت می شود بسیار مناسب است زیرا این دستگاه به تنهایی کار چند دستگاه را می تواند انجام دهد. طراحی جاروبرقی آب و گرد و خاک اینگونه است که برای جمع آوری همه نوع زباله ای مناسب است.

تجهیزات جانبی دستگاه جاروبرقی آب و خاک

دستگاه جاروبرقی آب و خاک دارای یک سری تجهیزات جانبی است که باعث برتری محصول شده است. چرخ های بزرگ، دسته منحصربفرد، صفحه کنترل، مخزن زباله، فیلتر، شناور، سیستم تخلیه مخزن، قفل نگهدارنده لوله خرطومی این دسته از تجهیزات هستند که شرکت سازنده این دستگاه بر روی آن ها مانور می دهد. دسترسی به این تجهیزات بسیار آسان است و به راحتی می توانید هر کدام را که لازم دارید تهیه کنید. قیمت این تجهیزات بر اساس نوع و جنس آن ها و اینکه اورجینال هستند یا نه متفاوت است و شما براساس نیاز خود و کاربری دستگاه و در صورت نیاز می توانید تجهیزات جانبی دستگاه را تهیه کنید.

تجهیزات جانبی جاروبرقی آب و خاک | مکنده آب و خاکدستگاه جاروبرقی آب و خاک | دستگاه جاروبرقیدستگاه جاروبرقی آب و خاک | جاروبرقی آب و خاک

کاربری و استفاده جاروبرقی نیمه صنعتی (جاروبرقی صنعتی آب و خاک):

معمولا جاروبرقی های آب و خاک در صنایع کوچک، محیط های اداری، محیط های تجاری و مسکونی، رستوران ها و بیمارستان ها، تالارهای پذیرایی، نمایشگاه های بین المللی، نمایشگاه های خودرو و… قابل استفاده هستند. دستگاه جاروبرقی آب و خاک برای نظافت سطوحی که روی آن گرد و غبار نشسته و یا آب یا خاک ریخته مناسب است و تمامی آب و خاک و گرد و غبار را به وسیله مکنده خود جمع آوری می کند و در مخزن نگهداری می شود . دستگاه جاروبرقی آب و خاک سر و صدای بسیار کمی دارد و این امر خود میتواند گزینه ی مناسبی برای استفاده در مکان های حساس به صدا باشد.

جاروبرقی آب و خاک

مکنده آب و خاک در شرکت آوین صنعت

آوین صنعت ماندگار به عنوان بهترین فروشگاه دستگاه های نظافت مکانیزه همیشه به فکر آسایش مشتریان خود است و با کیفیت ترین دستگاه های نظافتی را به فروش می رساند. دستگاه جاروبرقی آب و خاک یک دستگاه جمع آوری زباله است که برای انواع زباله های مرطوب و خشک مورد استفاده قرار می گیرد و هم نسبت به جاروبرقی های عادی نظافت با کیفیت تر و آسانتری به ارمغان می آورد و هم طول عمر بیشتری دارد.

موتور وکیوم جاروبرقی آب و خاک چند نوع می باشد:

جاروبرقی های صنعتی باتوجه به نوعی که دارند دارای موتورهای وکیوم متفاوتی نیز می باشند. انواع موتور وکیوم مکنده آب و خاک عبارتند از:

  1. موتور وکیوم جاروبرقی های آب و خاک صنعتی که قابلیت و ظرفیت مکش آب و خاک و گل را دارند.
  2. موتور وکیوم جاروبرقی صنعتی که قابلیت مکش فقط خاک را دارد.

دستگاه مکنده گرد و غبار | دستگاه جارو رقی آب و خاک

هرکدام از این نوع جاروبرقی ها با موتورهای متفاوت در محیط های مخصوصی مورد استفاده قرار می گیرد و بهره گیری از آنها در شرکت ها و سازمان ها و کارخانه ها روز به روز بیشتر می شود. استفاده از دستگاه جاروبرقی صنعتی علاوه بر مکان های دکر شده ی فوق در لابی هتل ها و تمامی سالن ها نیز کاربرد دارد و انجام کارها را برای افراد خدماتی بسیار آسان تر کرده است. قبل از کار به دستگاه جاروبرقی آب و خاک ضروری است که به اپراتور و شخص استفاده کننده از آن آموزش های لازم داده شود.

جاروی صنعتی | جاروبرقی صنعتی

بهترین فروشگاه جاروبرقی آب و خاک

آوین صنعت یک فروشگاه دستگاه های نظافت مکانیزه است که همه نوع دستگاه نظافتی از جمله جاروبرقی آب و خاک را با قیمت مناسبی به مشتریان خود می دهد. این فروشگاه دستگاه ها و تجهیزات جانبی با بالاترین کیفیت را برای مشتریان خود تهیه نموده است و معتقد است که مردم ایران لایق بهترین و مرغوب ترین دستگاه های نظافتی هستند. این فروشگاه در تلاش است که نظافت و شستشوی سطوح را برای مشتریان خود به ساده ترین کار تبدیل کند.

مشخصات فنی دستگاه جاروبرقی آب و خاک

دستگاه های جاروبرقی آب و خاک از نظر مشخصات فنی با یکدیگر متفاوت هستند. اگر بخواهیم تفاوت این دستگاه ها را از لحاظ موتور بررسی کنیم جاروبرقی های آب و خاک به دو دسته دو موتوره و سه موتوره تقسیم می شود. از نظر ولتاژ، فرکانس، قدرت، ظرفتین مخزن، وزن، جنس، رنگ، گارانتی و خدمات پس از فروش با همدیگر تفاوت دارند. بر اساس اینکه چه انتظاری از این دستگاه دارید می توانید بهترین نوع آن را انتخاب کنید. آوین صنعت ماندگار مکانی است که شما می توانید همه مدل را به خوبی بشناسید و بهترین نوع آن را در همین فروشگاه خریداری کنید. برای آگاهی از ویژگی های فنی دستگاه کاتالوگ جاروبرقی را مطالعه کنید.

ویژگی جاروبرقی آب و خاک:

جاروبرقی آب و خاک می تواند به طور همزمان مایعات و جامدات را جمع آوری کند و به این دلیل قابلیت آن را دارد که در تمامی محیط ها مورد استفاده قرار گیرد به طور کلی میتوان این نوع از جاروبرقی های را دستگاه نظافتی همه کاره شناخت. جاروبرقی آب و خاک دارای ویژگی های متفاوت زیادی است، این دستگاه دارای قدرت موتور بالایی است، قابلیت جا به جایی بهتری دارد، این جاروبرقی ها ابعاد مختلفی است و مخرن آب آن ها راحت تخلیه می شود.

دستگاه جاروبرقی سه موتوره | مکنده چند موتوره

دستگاه های مکش تعبیه شده در این دستگاه از قدرت مکش بالایی برخوردار هستند. این امر موجب شده تا تمامی آلودگی و زباله های ریز و درشت را به طور کلی جمع آوری کند و کیفیت کار و نظافت را افزایش دهد.

از دیگر ویژگی های دستگاه جاروبرقی آب و خاک، چرخ های آن می باشد که باعث شده تا با کمترین انرژی آن را هدایت کرد .

ساختار کلی جاروبرقی های آب و خاک

ساختار کلی جاروبرقی های آب و خاک به گونه ای طراحی شده که هیچگونه آلاینده ایی را به محیط زیست وارد نمی کند و با آن سازگار است و همچنین نحوه ی تخلیه ی مخازن آن بسیار آسان می باشد.

ابعاد دستگاه جاروبرقی به گونه ایی است که  اپراتور به آسانی میتواند آنرا به هر مکانی که قصد نظافت آن را دارد ببرد و کار خود را انجام دهد.

راهنمای خرید جاروبرقی آب و گرد و خاک

جاروبرقی آب و گرد و خاک یک دستگاه مناسب برای جمع آوری انواع زباله ها است. برای خرید چنین دستگاهی می توانید به بهترین فروشگاه دستگاه های نظافتی مکانیزه مراجعه کنید. در این جا شماره های تماس این فروشگاه موجود است. می توانید برای خرید هر نوع ماشین نظافتی مکانیزه ای با این شماره ها تماس بگیرید. مطالعه ویژگی ها و مدل های مختلف مکنده آب و خاک به شما کمک می کند مناسب ترین نوع آن انتخاب کنید و با قیمت مناسب خریداری نمایید.

توجه: برای خرید دستگاه های مشابه مانند اسکرابر صنعتی ( زمین شوی ) در آوین صنعت ماندگار با ما تماس بگیرید.

مکنده صنعتی | جاروی صنعتی

محصولات مرتبط با دستگاه جاروبرقی:


دستگاه جاروبرقی آب و خاک | مکنده آب و خاک | جاروبرقی سه موتوره | جاروب صنعتی | جاروبرقی صنعتی 

شرکت آوین صنعت ماندگار

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

دسترسی سریع به محصولات

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]