[vc_row][vc_column][vc_column_text]

دستگاه جاروبرقی سه موتوره

دستگاه جاروبرقی سه موتوره برای مکش زباله ها از روی سطوح مورد استفاده قرار می گیرد.این دستگاه قدرت مکش بیشتری نسبت به مکنده های صنعتی دیگر دارد. امروزه با تولید این دستگاه ها در عرصه ی کاری، انجام کارها آسانتر شده و همچنین زباله ها بسیار تمیزتر از روی سطوح برداشته می شوند و هیچگونه دخالت دستی جهت تمیزکاری انجام نمی گیرد.

دستگاه جاروبرقی سه موتوره در چه مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرد | مکنده سه موتوره

از دستگاه جاروبرقی 3 موتوره در مکان های بزرگ و برای مشاغلی که آلودگی های عمیق تولید می کنند استفاده می شود. این نوع مکنده ها همه نوع زباله را از روی محیط جمع آوری می کند زباله های خشک و زباله های تر به راحتی توسط این دستگاه جمع آوری می شوند. با خرید یک دستگاه جاروبرقی سه موتوره نظافتی آسان و با کیفیت را برای کارمندان خود به ارمغان آورید و با این کار در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی کنید.

دستگاه جاروبرقی سه موتوره

طراحی متفاوت جاروبرقی سه موتوره

دستگاه جارووبرقی سه موتوره دارای ساختار متفاوتی است. این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که برای انواع کاربردها مناسب است. یک جاروبرقی 3 موتوره در کارخانه ها، تراشکاری ها، صنایع ساختمانی، فروشگاه ها، جوشکاری ها و انواع مکان ها استفاده می شود و زباله های با انواع مختلف را جمع آوری می کند.

دستگاه جاروبرقی سه موتوره | جاروبرقی 3 موتوره

جمع کردن زباله با جاروبرقی سه موتوره

نکاتی که باید در انتخاب یک دستگاه سه موتوره در نظر گرفت عبارتند از :

هنگام استفاده از جاروبرقی سه موتوره و هر دستگاه نظافتی دیگر باید یک سری نکات را مدنظر داشته باشید. برای مراقبت از این دستگاه باید هنگام استفاده از آن مراقب باشید. با رعایت این نکات به طولانی شدن عمر جاروی سه موتوره خود کمک می کنید.

  • حجم کاری مد نظر جهت نظافت
  • نوع برق مصرفی در دسترس جهت تامین برق دستگاه
  • نوع مواد مورد نظر جهت جمع آوری از قبیل: مواد سمی، مواد قابل انفجار و …
  • لازم به ذکر است که باید به گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه و هم چنین بیمه ی آن نیز توجه شود
  • قدرت مکش و فیلتر آن
  • داشتن قطعات یدک دستگاه جاروبرقی در بازار
  • باید به خرطوم و چرخ های دستگاه توجه شود
  • داشتن ضمانت نامه ی معتبر
  • باید به کارایی آن در محیط های مختلف توجه شود
  • به جنس موتور آن توجه شود

خرید دستگاه جاروبرقی سه موتوره: برای خرید دستگاه جاروبرقی سه موتوره با شماره ۰۹۱۲۲۹۰۳۵۸۹ تماس بگیرید.

جاروبرقی سه موتوره | خرید دستگاه جاروبرقی سه موتوره

 دستگاه جاروبرقی سه موتوره

خرید جاروبرقی 3 موتوره از بهترین فروشگاه دستگاه های نظافتی مکانیزه

جاروبرقی سه موتوره را می توان از بهترین فروشگاه دستگاه های نظافتی خریداری کرد. برای خرید هر نوع جاروبرقی یا اسکرابری اعم از اسکرابر دستی یا اسکرابر سرنشین، واترجت صنعتی، شیشه شوی، بخارشوی صنعتی و هر نوع دستگاه نظافتی دیگری به فروشگاه آوین صنعت ماندگار مراجعه نمایید. شاید برای شما سوال باشد که از چه طریقی می توان با این فروشگاه ارتباط برقرار نمود. در اینجا شماره تماسی که به صورت شبانه روزی پاسخ گو هستند موجود است. می توان با این شماره (09122903589) ارتباط برقرار کرد.

جزییات بیشتر دستگاه جاروبرقی سه موتوره

در این صفحه نکات مهم و جزییات مربوط به جاروبرقی سه موتوره بیان شده است. یک دستگاه جاروبرقی 3 موتوره مانند جاروبرقی های خانگی با قدرت مکش، زباله ها را از روی سطوح پاک می کند. تفاوت این جاروبرقی ها نسبت به جاروبرقی خانگی این است که قدرت مکش و سرعت بالاتری دارد و برای مکان ها صنعتی و نیمه صنعتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. از آن جا که جاروبرقی سه موتوره دارای انواع و مدل های مختلفی است برای آشنایی با همه مدل ها وارد قسمت لیست محصولات ما شده و جزییات و کاتالوگ همه دستگاه های جاروبرقی سه موتوره را به صورت کامل مطالعه کنید.

جاروبرقی سه موتوره چه کاربردهایی دارد

جاروبرقی سه موتوره

تعریف دستگاه مکنده سه موتوره (جاروبرقی | مکنده نیمه صنعتی):

دستگاه های مکنده با عملیات مکش زباله ها را در مخزن خود نکهداری می کند و در نهایت این زباله ها را تخلیه می کنند. اما امروزه با خلق مکنده های صنعتی متفاوت کارهای متنوع و بزرگی را میتوانیم با جاروبرقی انجام دهیم. حال برای درک صحیح و درست از کاربرد یک دستگاه مکنده بایستی با تنوع و مدل های مختلف جاروبرقی آشنا شد. لذا جاروبرقی و یا مکنده به دو مدل قابل تقسیم و ارائه میباشد :

دستگاه جاروبرقی سه موتوره در زیارتگاه ها | جاروبرقی سه موتوره

نظافت با کیفیت با جاروبرقی سه موتوره

دستگاه جاروبرقی سه موتوره و یا جاروبرقی تجاری :

دستگاه مکنده سه موتوره دو نوع خانگی و نمیه صنعتی دارد و معمولا ظرفیت مخازن متفاوتی دارد و از چند لیتر ظرفیت مخزن تا 100 لیتر را شامل می‌شود، این دستگاه ها از برق تکفاز برای تامین انرژی تغذیه می کند و موتور این دسته از جاروبرقی ها بصورت زغالی و یا کولکتوری قابل ارائه می‌باشد و بصورت ممتد معمولا تا 15 الی 20 دقیقه قابل روشن بودن و کار کردن هستند. جنس بدنه این تیپ از جاروبرقی‌ها بصورت پلاستیک پلی اورتان و یا استینلس استیل قابل ارائه می‌باشد .این تیپ از مکنده‌ها معمولا دارای یک لایه پارچه با کاربری فیلتر هستند، که معمولا تا حدی از عبور گرد و غبار به درون موتور و در نهایت فضا جلوگیری میکنند. اما بایستی همیشه این فیلتر را بیرون آورده و توسط فشار باد مورد تمیز کردن قرار دهیم. دستگاه جاروبرقی سه موتوره نیمه صنعتی برای مصارف کوچک مانند ادارات و مسافرخانه‌ها و رستوران‌ها و شرکت‌های کوچک بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جاروبرقی 3 موتوره برای نظافت مکان های بزرگ

دستگاه جاروبرقی | قیمت دستگاه جاروبرقی سه موتوره

جاروبرقی سه موتوره | دستگاه شستشوی پرفشار

کاربردهای جاروبرقی سه موتوره:

جاروبرقی 3 موتوره را در صنایع کوچک، محیط های اداری، محیط های تجاری و مسکونی، رستوران ها و بیمارستان ها، تالارهای پذیرایی، نمایشگاه های بین المللی، نمایشگاه های خودرو و… می توان استفاده کرد. دستگاه جاروبرقی سه موتوره یک مکنده نیمه صنعتی است که نسبت به جاروبرقی های تک موتوره قدرت مانور بالایی دارد و با قدرت مکش زیاد خود میتوانند انواع بیشتری از زباله ها را در مخزن خود قرار دهند. اما مانورپذیری و توان مکش دستگاه های جاروبرقی 3 موتوره نسبت به این دستگاه ها بیشتر است. از این جاروبرقی ها می توان برای مکش زباله های خشک و مرطوب استفاده کرد.

دستگاه جاروبرقی سه موتوره | مکنده 3 موتوره

قیمت جاروبرقی سه موتوره

نوع زباله که با جاروبرقی 3 موتوره جمع آوری می شود

شاید این سوال که جاروبرقی 3 موتوره چه نوع زباله هایی را جمع آوری می کند ذهن شما را نیز مشغول کرده باشد. در پاسخ به این سوال باید گفت که این نوع از جاروبرقی ها به دلیل دارا بودن لوله خرطومی بزرگ قادر به جمع آوری همه نوع زباله ای اعم از زباله های خشک، گرد و خاک، زباله های درشت، مایعات و … هستند و برای مکان های صنعتی و نیمه صنعتی نیز قابل استفاده هستند. جاروبرقی های سه موتوره به دلیل عملکرد قوی که دارد محبوبیت زیادی دارد. این دستگاه یکی از ماشین آلات نظافتی است که کارایی زیادی در صنعت نظافت مکانیزه دارد.

ویژگی های خاص جاروبرقی سه موتوره

جاروبرقی سه موتوره دارای ویژگی هایی است که باعث می شود این دستگاه محبوبیت زیادی در بین افراد باشد. تجهیزات جانبی و ویژگی های خاص این دستگاه روزانه مشتریان زیادی را به سمت خود می کشد. در ادامه تعدادی از این ویژگی ها بیان می شود.

  • مجهز به سه موتور متصل به هم مجزا
  • دوام و قابلیت اطمینان
  • قابل حمل بودن
  • راحتی حرکت
  • اهرم تخلیه ظروف
  • چرخ و دسته روی ظرف
  • محافظت از فیلتر در برابر نفوذ مایعات

دستگاه جاروبرقی سه موتوره | جاروبرقی 3 موتوره

جاروبرقی 3 موتوره مناسب برای همه نوع زباله ای است.

خرید دستگاه جاروبرقی سه موتوره با قیمت مناسب

برای خرید جارو برقی سه موتوره با قیمت مناسب آوین صنعت را به شما معرفی می کنیم، این شرکت یکی از بزرگترین توضیع کننده های دستگاه های نظافتی مکانیزه سطح کشور است که با چندین سال سابقه درخشان به مشتریان خود خدمات ارائه می دهد و با اجاره و فروش دستگاه های نظافتی تهیه این دستگاه ها را برای مشتریان آسان کرده است. اگر به دنبال یک مکان مناسب می گردید که دستگاه جاروبرقی سه موتوره مناسبی را با قیمت ارزان تهیه کنید جای خوبی را انتخاب کرده اید زیرا این شرکت همیشه به دنبال راحتی و آسایش مشتریان است و کارشناسان فروش آن برای خرید بهتر شما، راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار می دهند که بتوانید مناسب ترین دستگاه را با توجه به حجم کاری و محیط مدنظر خود خریداری کنید.

قدرت مانور بالای جاروبرقی سه موتوره

یکی از مشخصه های مهم جاروبرقی سه موتوره مانورپذیری این دستگاه است. نوع طراحی این دستگاه به گونه ای است که وزن مناسبی دارد و به راحتی جا به جا می شود. این موضوع باعث شده است این دستگاه دارای قدرت مانور بالایی باشد.

جاروبرقی سه موتوره | جاروبرقی صنعتی 3 موتوره

شرکت اوین صنعت ماندگار

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

دسترسی سریع به محصولات

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]