[vc_row][vc_column][vc_column_text]

دستگاه جاروبرقی

دستگاه جاروبرقی صنعتی در صنعت نظافت بسیار نقش مهمی را ایفا می کند. جاروبرقی صنعتی نوعی ماشین نظافت مکانیزه است که برای نظافت مکان هاو جمع نمودن زباله ها مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه جاروبرقی صنعتی | جاروبرقی آب و خاک | مکنده صنعتی

دستگاه جاروبرقی صنعتی کاربردهای بسیاری در مکان های صنعتی و غیر صنعتی دارد. برای آشنایی کامل این دستگاه همه مطالب این مقاله را به صورت کامل مطالعه نمایید و با کلیه مشخصات این دستگاه آشنا شوید.

نکاتی که باید در انتخاب یک دستگاه جاروبرقی در نظر گرفت عبارتند از :

1 – حجم کاری مد نظر جهت نظافت
2 – نوع برق مصرفی در دسترس جهت تامین برق دستگاه
3 – نوع مواد مورد نظر جهت جمع آوری از قبیل: مواد سمی، مواد قابل انفجار و …

دستگاه جاروبرقی | دستگاه جاروبرقی صنعتی

تعریف دستگاه جاروبرقی (جاروبرقی | مکنده نیمه صنعتی):

آشناترین تعریفی که همه ما از دستگاه جاروبرقی داریم اینست که عملیات مکش را انجام و زبله را در مخزن خود نگهداری مینماید، اما امروزه با خلق مکنده های صنعتی متنوع کارهای متنوع و بزرگی را میتوانیم با جاروبرقی انجام دهیم. حال برای درک صحیح و درست از کاربرد یک دستگاه مکنده بایستی با تنوع و مدل های مختلف جاروبرقی آشنا شد. لذا جاروبرقی و یا مکنده به دو مدل قابل تقسیم و ارائه میباشد :

دستگاه جاروبرقی (مکنده نیمه صنعتی) و یا تجاری

دستگاه جاروبرقی (جاروبرقی صنعتی | مکنده نیمه صنعتی)

دستگاه جاروبرقی صنعتی

خرید بهترین دستگاه جاروبرقی سطلی

دستگاه جاروبرقی و یا جاروبرقی تجاری :

جاروبرقی صنعتی به دو دسته خانگی و صنعتی آب و خاک تقسیم میشوند. این دستگاه ها معمولا از برق تکفاز تغذیه کرده و دارای ظرفیت مخارن از چند لیتر تا نهایتا 100 لیتر در نمونه های تجاری را شامل میشوند. موتور این دسته از جاروبرقی ها بصورت زغالی و یا کولکتوری قابل ارائه میباشد و بصورت ممتد معمولا تا 15 الی 20 دقیقه قابل روشن بودن و کار کردن هستند.

جنس بدنه دستگاه جاروبرقی

جنس بدنه این تیپ از جاروبرقی ها بصورت پلاستیک پلی اورتان و یا استینلس استیل قابل ارائه میباشد .این دسته از جاروبرقی ها معمولا دارای یک لایه پارچه با کاربری فیلتر هستند، که معمولا تا حدودی از عبور گرد و غبار به درون موتور و در نهایت فضا جلوگیری میکنند. اما بایستی همیشه این فیلتر را بیرون آورده و توسط فشار باد مورد تمیز کردن قرار دهیم. دستگاه جاروبرقی ها برای جمع آوری زباله مناسب ترین دستگاه است، که در هر مکانی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

جاروبرقی صنعتی | دستگاه جاروبرقی صنعتی

کاربردهای دستگاه جاروبرقی:

معمولا این تیپ از جاروبرقی ها را در صنایع کوچک، محیط های اداری، محیط های تجاری و مسکونی، رستوران ها و بیمارستان ها، تالارهای پذیرایی، نمایشگاه های بین المللی، نمایشگاه های خودرو و… قابل استفاده هستند. دستگاه جاروبرقی صنعتی برای نظافت با کیفیت مکان‌های با متراژ مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. جاروبرقی ها انواع مختلفی دارند که بر اساس نوع کاربری انتخاب می شوند. براساس نوع عملکرد آن ها می توانید مناسب ترین جاروبرقی را خریداری کنید و به وسیله آن به نظافت سطوح بپردازید.

دستگاه جاروبرقی صنعتی | جاروبرقی صنعتی

مکش جاروبرقی چگونه کار می کند؟

اصل کار مکش جاروبرقی بسیار ساده است. موتور جاروبرقی یک فن را فعال می کند که با چرخش با سرعت بالا، فرورفتگی شدیدی در اطراف نازل مکش ایجاد می کند. مکش ایجاد شده اجازه می دهد تا زباله ها را که در آن نقطه به کیسه ختم می شود مکیده شود. در نهایت زباله ها در داخل کیسه جاروبرقی جمع آوری می شوند و می توانید این زباله ها را تخلیه کنید.

دفع آسان مواد مکیده شده توسط جاروبرقی صنعتی

  • ظرفیت جمع آوری بیشتر: جاروبرقی های صنعتی برای کاربردهای صنعتی طراحی شده اند. ظرفیت بیشتر به معنای استقلال بیشتر، کارایی بیشتر و زمان کمتری برای تمیز کردن است.
  • استفاده ساده: هر جاروبرقی صنعتی دارای یک سیستم تخلیه مواد ساده شده است ، در بیشتر موارد این دستگاه دارای یک ظرف تخلیه یا یک کیسه است.
  • پایداری جاروبرقی صنعتی: ساختار محکم و چرخ‌های ترمزدار باعث می‌شود جاروبرقی با ایمنی کامل استفاده شود.

نظافت مکان های مختلف به وسیله جاروبرقی

جاروبرقی ها دارای انواع مختلفی هستند. انواع مختلف جاروبرقی ها برای نظافت مکان های زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این دستگاه می توان زباله ها را از روی سطوح جمع آوری کرد. مکان های صنعتی، نیمه صنعتی، اداری، تجاری، مراکز آموزشی، کارخانه ها، مکان های زیارتی، مکان های تفریحی و … از جمله مکان هایی هستند که این ستگاه در آن کاربرد زیادی دارد.

خرید دستگاه جاروبرقی صنعتی

خرید جاروبرقی با یک تماس

محصولات دیگر آوین صنعت ماندگار:

آوین صنعت ماندگار بجز دستگاه جاروبرقی دستگاه های نظافتی دیگری را به مشتریان خود ارائه می دهد. در زیرمی توان   لیست تعدادی از این دستگاه ها را مشاهده نمود.


زمین شوی, زمین شوی صنعتی, کف شوی, زمینشوی, کف شور, کفشور, کفشوی, اسکرابر, اسکرابر صنعتی, دستگاه اسکرابر صنعتی, دستگاه اسکرابر,اسکرابر کابلی, اسکرابر برقی, اسکرابر سیم دار, اسکرابر باطری دار, اسکرابر باتری دار, اسکرابر شارژی, اسکرابر باطری خور, اسکرابر دستی, دستگاه اسکرابر برقی, اسکرابر ماشینی, اسکرابر سرنشین دار, اسکرابر بدون سرنشین, اسکرابر خودرویی

شرکت اوین صنعت ماندگار

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

دسترسی سریع به محصولات

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]