اسکرابر, جاروبرقی آب و خاک, کفشوی صنعتی

نظافت صنعتی در مدارس و مراکز آموزشی

نظافت صنعتی مدارس و مراکز آموزشی

نظافت مدارس و مراکز آموزشی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا روزانه تعداد زیادی دانش آموز در این مکان ها حضور پیدا می کنند و می توان گفت مدارس خانه دوم دانش آموزان است، آن ها ساعات زیادی را در مدرسه به سر می برند، به همین دلیل باید بیشتر به نظافت این مکان ها اهمیت دهید. نظافت چنین مکان هایی به روش هایی که در گذشته استفاده میشد (نظافت سننتی)کار دشواری است. مدیران مرکز آموزشی با استفاده از نظافت صنعتی و یا همان نظافت مکانیزه مدارس، به سلامت و برقراری هر چه بیشتر بهداشت در سطح مرکز آموزشی خود اهمیت بیشتر میدهند.

شستشوی صنعتی و ضدعفونی کردن سطوح مدارس

امروزه با زیاد شدن ویروس ها و بیماری های عفونی لازم است بیشتر به ضد عفونی کردن مدارس اهمیت داده شود و از روش هایی برای نظافت این مکان ها استفاده شود که همه سطوح را ضدعفونی کرده و هر نوع باکتری و ویروسی را از بین ببرد. لازم است کلاس ها، راهرو ها، سالن های ورزشی، کتابخانه، سرویس بهداشتی روزانه چند بار مورد شستشو قرار بگیرند. رسیدن به این هدف تنها در صورتی امکان پذیر است که از دستگاه های نظافتی از جمله دستگاه اسکرابر(زمین شوی صنعتی)، جاروبرقی، دستگاه کارواش  و … استفاده کنید. این دستگاه های نظافتی به راحتی می توانند سطوح مورد نظر شما را ضدعفونی کنند و سلامت دانش آموزان را تضمین کنند.

نظافت کلاس های درس

کلاس های درس بخاطر تردد مکرر دانش آموزان از محیط بیرون به داخل کلاس  همیشه مملو از میکروب و دیگر پارازیت های زیست محیطی است. تمیز کردن همه نقاط کلاس ها مانند نیمکت ها، صندلی ها، میزها، تخته سفید، کف کلاس می تواند برای اشخاصی که وظیفه نظافت این مکان ها را دارند یک چالش محسوب شود. آوین صنعت ماندگار مفتخر است با فروش اسکرابر، جاروبرقی صنعتی، واترجت صنعتی و دیگر ماشین آلات نظافتی به این افراد کمک کند که بدون سرو صدا و به راحتی همه نقاط مورد نظر را نظافت کنند و محیط آموزشی پاکیزه ای را برای دانش آموزان عزیز فراهم آورند.

نظافت سرویس های بهداشتی

نه تنها باید دستشوی ها را نظافت کنید بلکه هر سطحی که بصورت مکررا لمس می شود بایستی به صورت مرتب مورد نظافت صنعتی و یا شستشوی مکانیزه قرار گیرد. برای شستشوی سطوح در این محیط ها می توان از اسکرابر استفاده کرد و برای نظافت دیوار ها و شیرآلات و دیگر قسمت ها از بخارشوهای صنعتی و یا واترجت آبگرم یا واترجت آبسرد استفاده نمود و هرگونه میکروب و ویروسی را از بین برد. در صورتی که برای نظافت سرویس های بهداشتی از این دستگاه ها استفاده کنید از ایمن بودن و ضدعفونی شدن سطوح اطمینان دارید و نگران این که شاید سطوح به خوبی نظافت نشده باشند و یا هنوز باکتری ها با طور کامل از بین نرفته باشند نخواهید بود.

نظافت مکانیزه در سطح آزمایشگاه های مدارس

آزمایشگاه ها محل قرار گیری مواد شیمیایی وسایل آزمایشگاهی هستند. نظافت صنعتی چنین مکان هایی از حساسیت بیشتری برخوردار است. هنگام نظافت این مکان ها در صورتی که کوچکترین خطایی از شما سر بزند ممکن است هم خسارت های زیادی وارد شود و هم سلامت شما و افراد دیگر به خطر بیفتد. برای برقراری امنیت هنگام نظافت این مکان ها می توان از دستگاه های نظافتی مکانیزه استفاده نمود. استفاده از این دستگاه ها باعث بالا رفتن امنیت می شود و مواد آزمایشگاهی و شیمیایی ریخته شده روی سطوح به سادگی از بین می رود و سطوح مورد نظر شما کاملا بهداشتی و پاکیزه می شود.

نظافت حیاط مدارس

حیاط مدارس چون محل تجمع دانش آموزان زیادی است بسیار در معرض آلودگی ها قرار می گیرد. ریخته شدن انواع زباله ها، متراژ بالا و رفت و آمد زیاد افراد در چنین مکان هایی باعث سخت تر شدن نظافت می شود. درحالی که اگر برای نظافت این مکان ها از اسکرابر صنعتی (سطوح صاف و سنگی)و یا جاروب محوطه (سوییپر صنعتی) استفاده کنید به راحتی می توان هر نوع زباله ای را از روی سطوح جمع آوری کرد و کف حیاط را شستشو داد بدون اینکه مانع رفت و آمد و تردد دانش آموزان و دیگر افراد شود.

بازگشت به لیست