جاروبرقی, جاروبرقی آب و خاک

ویژگی دستگاه جاروبرقی صنعتی آب و خاک

دستگاه جاروبرقی آب و خاک انجام کارها را برای افراد آسانتر کرده است به طوری که امروزه استفاده کردن از دستگاه های نظافتی صنعتی جایگزین بسیار مناسبی برای روش های سنتی می باشد. جاروبرقی های آب و خاک از نظر کارکرد بسیار مشابه به جاروبرقی های عادی می باشند و تفاوت این دو در نوع مخزن می باشد که در جاروبرقی های اب و خاک به جای پاکت از مخزن پلاستیکی استفاده شده. در ادامه ی مقاله به معرفی برخی از ویژگی های این دستگاه می پردازیم .

برای دیدن سایر مشخصات دستگاه جاروبرقی آب و خاک کلیک کنید.

قدرت موتور جاروبرقی آب و خاک

جاروبرقی یا مکنده ها قدرت بسیار بالایی در مکش انواع ذرات و زباله ها دارند بنابراین جاروبرقی آب و خاک با قدرت بالاتری انواع زباله ها و آلاینده های جامد و مایع را از روی سطوح جمع می کنند. این وع از دستگاه جاروبرقی دارای مکنده بسیار قوی می باشد که تمامی ذرات آب و خاک را از روی سطوح مختلف جمع آوری می کنند.

تطبیق پذیری بسیار بالا جاروبرقی آب و خاک

یکی از مهمترین ویژگی های دستگاه جاروبرقی آب و خاک تطبیق پذیری بسیار بالای آن است، منظور از تطبیق پذیری آن است که این جاروها قابلیت انجام تمامی امور نظافتی و مکش و از بین بردن تمامی آلودگی ها و زباله ها را دارند و به عبارتی همه کاره به حساب می آیند. از جمله برخی از کاربردهای این نوع جاروبرقی میتوان به: تخلیه باد داخل تشک و اسباب بازه های موجود در استخر و شهربازی، جمع نمودن انواع مایعات روی سطوح و همچنین میتوان از آن برای جمع آوری برف و باران ریخته در منزل استفاده نمود.

جابجایی و حمل آسان دستگاه جاروبرقی آب و خاک

یکی از دلایل سهولت جابجایی دستگاه جاروبرقی آب و خاک داشتن چرخ های پلاستیکی آن است که این امکان را به کاربر استفاده کند می دهد تا به سهولت آنرا از مکانی به مکان دیگر حرکت دهد. چون در این دستگاه ها از چرخ های بزرگتری در قسمت عقب آن استفاده شدهف حرکت در بین ظبقات را بسییار برای اپراتور خود آسان نموده است.

دستگاه جاروبرقی | جاروبرقی آب و خاک

دستگاه جاروبرقی | جاروبرقی آب و خاک

تخلیه مخزن دستگاه جاروبرقی

تخلیه مخزن جاروبرقی اب و خاک بسیار آسان می باشد و بدین صورت است که ابتدا برای تخلیه مایعات داخل مخزن لازم است که شیلنگ را داخل مخزن قرار دهید و دستگاه را روشن کنید که به راحتی تمامی مایعات از داخل مخزن خارج می شوند و همچنین برای تخلیه زباله های خشک میتوان به کمک چرخ های دستگاه و دسته ان تمامی زباله ها را از مخزن تخلیه و خارج کنید.

انتخاب بهترین جاروبرقی آب و خاک

در مرحله اول بید به نوع و مکان استفاده از دستگاه توجه شود ، مثلا باید در نظر بگیرید که دستگاه جاروبرقی برای شما کاربرد خانگی دارد یا صنعتی . دومین عامل برای انتخاب بهترین دستگاه جاروبرقی توجه به حجم کاری و حجم زباله های موجود در محیط می باشد. طول دسته و خرطومی دستگاه باید باتوجه به متراژ محیط مورد نظر باشد. همچنین باید مخزن به اندازه ایی باشد که در هر سری کارکرد با آن مجبور به تخلیه چند سری آن نشوید.

بازگشت به لیست