جاروبرقی, جاروبرقی آب و خاک

سوییپر و نظافت انبارها

جاروی صنعتی | جارو صنعتی | سویپر | سوییپر

محل انبارها در کارخانجات بزرگ محل ذخیره مواد اولیه ، محصولات تولیدی و یا ابزار جنرال مورد نیاز کارخانه میباشد .مسلما نظافت و پاکیزگی یک انبار ، میتواند سهم بسزایی در بالا بردن راندمان تولید  کارخانه و یا حتی موجب مطلوب و سالم ماندن محصولات دپو شده در طی زمانهای طولانی شود .حال بایستی این نکته را فراموش ننماییم که نظافت و پاکیزگی یک انبار بزرگ بدون استفاده از ابزار و ماشین آلات مکانیزه نظافتی مقدور نیست .یکی از همین ماشین آلات، استفاده از دستگاه سوییپر صنعتی در نظافت محیط و یا سطوح کارخانه میباشد .

جاروب صنعتی | نظافت انبارها با جاروب صنعتی

اجاره جاروبرقی

عملکرد سوییپر در نظافت و پاکیزگی انبار کارخانجات صنعتی :

سوییپر صنعتی مشابه نپتونها قدیمی عملیات جاروب زدن سطح انبار را انجام میدهد .در واقع با نگاهی اجمالی به قسمتهای مختلف دستگاه سوییپر صنعتی میتوانیم قسمتهای اصلی ذیل را مورد بررسی قرار دهیم :

  • برس میانی سویپر (برس اصلی ):مسئولیت انتقال زباله های انتقال یافته از برس های کناری را به سمت مخزن بر عهده دارد .
  • برس های کناری دستگاه جاروی صنعتی :به تعداد یک  یا دو و یا سه عدد در هر سویپر صنعتی وجود دارد ،که مسئولیت انتقال زباله ها و یا آلاینده ها را از کناره ها دیوار به سمت برس میانی به عهده  دارد .
  • مخزن زباله دستگاه جاروب صنعتی :در قسمت پشت و یا جلوی دستگاه سوییپر صنعتی قرار دارد و محل دپو و ذخیره آلاینده ها ی انتقال یافته از سمت برس میانی را دارد .
  •  فیلتر دستگاه جاروی صنعتی انبار : در قسمت بالای مخزن زباله قرار دارد و عملیات فیلتراسیون گرد و غبار ناشی از انتقال گرد و غبار به سمت مخزن زباله را دارد .

سوییپر و نظافت انبار | سوییپر

رعایت ایمنی هنگام استفاده از سوییپر صنعتی:

فن آوری معاصر مورد استفاده برای توسعه سوییپر صنعتی ما ، باعث می شود بالاترین نتایج تمیز کاری با ایمن ترین و کارآمدترین روش ارائه شود. این کار سرعت و تداوم تمیزی را ترویج می دهد ، که برای کمک به شما در رفع نیازهای نظافت هنگام استفاده از یک جاروب صنعتی ما بسیار مهم است.سوییپر ها از جمله دستگاه هایی هستند که به راحتی هر مکانی که لازم باشد را نظافت می کنند بدون اینکه کاربر احساس خستگی کند یا سلامت او به خطر بیفتد. یکی از دلایل محبوبیت این دستگاه ایمن بودن آن است چون با خیالی آسوده محیط اطراف خود را پاکیزه نگه می داریم.

سوییپر | سویپر

خرید یک دستگاه سوییپر با قیمت مناسب

برای خرید دستگاه سوییپر با قیمت مناسب شرکت آوین صنعت ماندگار را به شما معرفی می کنیم که در حوزه فروش دستگاه های نظافتی مانند اسکرابر، کفشو، واترجت، جاروبرقی صنعتی و …. فعالیت می کند. برای خرید هر نوع دستگاه نظافتی با آوین صنعت تماس بگیرید و با قیمت مناسب هر دستگاهی که نیاز دارید را خریداری کنید. کارشناسان فروش شرکت به شما کمک می کند تا باکیفیت ترین دستگاه را همراه با مناسب ترین قیمت برای انجام کارهای خود انتخاب کنید.

جاروب صنعتی | سوییپر صنعتی | جاروی صنعتی

C:\Users\technocenter\Desktop\Marshelچین\download (2).jpg جارو صنعتی | جاروب صنعتیسویپر | جاروی شهری

سویپر | مکنده | سوییپر

جهت نظافت انبار از چه نوع دستگاه سوییپر استفاده نماییم

در انتخاب سوییپر صنعتی مناسب جهت نظافت انبار ابتدا بایستی این نکته را فراموش ننماییم که محل کار کردن دستگاه سویپر اگر:

( در حالت اول ) در انبار مسقف باشد و مجهز به پریز برق نباشد ، بهتراست از سوییپر صنعتی شارژری استفاده نماییم، یعنی اینکه در تامین انرژی حرکتی و دیگر مکانسیم های عملکردی یک دستگاه سویپر از موتور الکتریکی استفاده میشود. در سوییپر باتری دار معمولا سیستم الکتریکی و یا مشخصات باتری دستگاه بصورت سوییپر شارژری 24 ولت ، سوییپر شارژری 36 ولت و در نهایت سوییپر باتری دار 48 ولت  میباشد. شایان ذکر است به ترتیب ذکر شده مسلما قدرت دستگاه سوییپر بابت استفاده از باطریهای بیشتر، افزایش می یابد .

جاروب صنعتی | سوییپر

  • حالت دوم )انبار مورد نظر بصورت روباز و یا مسقف نباشد ،بنا به وسعت و نیاز مجتمع میتوانیم از سوییپر های صنعتی دیزلی (موتور گازوییلی ) و یا سوییپر با موتور بنزینی، سوییپر صنعتی LPG (گار سوز) و در نهایت سوییپر شارژی استفاده نماییم .
  • در انتخاب سوییپر مناسب جهت استفاده در یک محیط انبار، حتما بایستی به قابلیت مانور دستگاه اهمیت داد. در واقع در برخی انبارها بخاطر وجود قفسه بندی و عرض کم، بایستی از از سوییپر با عرض کاری مناسب استفاده نمود. کارشناسان فروش شرکت آوین صنعت ماندگار در خصوص راهنمایی برای این موارد آماده ی کمک به شماست.

انتخاب دستگاه جاروی صنعتی

  • در انتخاب یک دستگاه جاروی صنعتی جهت نظافت محیط انبار حتما بایستی متراژ  آن مجموعه و میزان آلودگی را مد نظر قرار داد .در واقع در انبارهایی که دارای متراژ های بالا (بیشتر از 20 الی 30 هزار متر مربع) هستند و با حجم آلودگی و آلایند گی بالا بهتر است از سوییپر قوی با قابلیت و توان فیلتراسیون بالا استفاده نماییم .معمولا این توان بالا و قابلیت فیلتراسیون بالا با مشاهده مشخصات فنی هر سوییپر مشخص میباشد اما دستگاه سوییپر دیزلی معمولا دارای مشخصات فنی مناسب  با توجه به مدل جهت نظافت محیط های انبار وسیع و گسترده میباشند .شایان ذکر است که در بسیاری از دستگاه های سوییپر موتور دیزلی با توجه به توان بالای موتور دیزلی این قابلیت وجود دارد که دستگاه سوییپر مجهز به کابین با سیستم تهویه مطبوع باشد (معمولا موتور دارای قدرت بالای 25 کیلو وات میباشد ) لذا با استقرار کابین در دستگاه سویپر ضمن اینکه اوپراتور و یا راننده دستگاه در آسایش بیشتری کار را انجام میدهد ،باعث حفاظت راننده در مقابل آسیب های محیطی میشود. بعنوان مثال در انبارهایی که دارای قفسه های بلند میباشند همیشه بیم آن میرود که در اثر بی احتیاطی و افتادن قطعات از قفسه های بلند ، موجب آسیب دیدن افراد مستقر در انبار و یا حتی راننده سوییپر میشود .شایان ذکر است که استفاده از کابین صرفا منحصر به دستگاه های دیزلی قدرتمند میباشد، اما جهت حفاظت هر چه بیشتر میتوانیم هر کدام از دستگاه های سوییپر را به سایه بان و یا محافظ بالای سر راننده مجهز نماییم . لذا با استقرار این محافظ در بالای سر راننده دستگاه سوییپر میتوانیم از برخورد و افتاده اشیا و وسایل در قفسه های موجود در یک انبار و آسیب رساندن به راننده دستگاه پوشش دهیم .
  • البته برای خرید یک دستگاه سویپر صنعتی باید به موارد مهمتری نیز که در تصمیم قطعی دخالت دارد  در نظر بگیریم که بهترین انتخاب را برای انجام کارهای خود داشته باشیم. برای خرید هرچه بهتر میتوانید با کارشناسان فروش شرکت آوین صنعت در ارتباط باشید که شما را جهت انتخاب خاص راهنمایی کند.

کاربرد جاروب صنعتیجاروب صنعتی | نظافت انبار با جاروب صنعتی

سوییپر صنعتی | اسکرابر صنعتی

انواع دستگاه جاروب صنعتی

جاروب صنعتی باتوجه به نوع کارکرد به انواع متفاوتی دسته بندی می شود که جهت آشنایی بیشتر به معرفی آنها می پردازیم . شما میتوانید دستگاه مورد نیاز خود را از شرکت آوین صنعت ماندگار خریداری کنید، البته لازم است که قبل از خرید با کارشناسان فروش در این زمینه مشورت کنید تا مناسب ترین گزینه را برای انجام کارهای شما در اختیارتان قرار دهند.

جاروی صنعتی از نظر نوع هدایت آن به دو دسته تقسیم می شود:

  1. جاروی صنعتی دستی ( سوییپر دستی )
  2. جاروی صنعتی سرنشین دار ( سوییپر سرنشین دار )

دسته بندی جارو از نظر نوع سیستم تحرک :

  1. جاروی صنعتی دستی یا مکانیکی
  2. جاروی صنعتی باتری دار
  3. جاروی صنعتی بنزینی یا گازوئیلی
جاروب صنعتی
سویپر | جاروی صنعتی

انواع سویپر بر طبق محیط مورد استفاده:

دستگاه سویپر باتوجه به محیطی که مورد استفاده قرار می گیرد به دو دسته ی سویپر صنعتی و سویپر شهری تقسیم می شود. هر کدام از این دو نوع سویپز در محیزی که به آن اشاره شده کاربرد بالایی دارد، مثلا استفاده از یکی در محیط غیر از مخیط دکر شده نمیتواند اثر گذاریی کاری بالایی برای شما داشته باشد. سویپر صنعتی در محیط های صنعتی با گرد و غبار بالا مورد استفاده قرار می گیرید ولی سویپر شهری در محیط خیابان ها و نظافت سطوح مورد استفاده قرار می گیرد. پس در نتیجه تفاوت عمده در بین این دو نوع سویپر محیط مورد استفاده ی آنها می باشد. سویپر های شهری باید با سرعت بیشتری حرکت کند و نظافت سطوح را انجام دهد پس به این منظور به جای چرخ از لاستیک های توپر برای ساخت آنها استفاده می شود.

ویژگی های دستگاه سویپر:

یکی از مهمترین ویژگی های دستگاه سویپر، ابعاد کوچک آن می باشد. داشتن این ویژگی امکان دسترسی و نظافت معابر و فضاهای باریک را برای کاربر فراهم می کند. این دستگاه باتوجه به ابعاد کوچکی که دارد قدرت مانور و قابلیت جابجایی بالایی دارد. استفاده و داشتن خرطوم برای جمع آوری آلاینده های و زباله های از روی سطوح کمک بسیاری به افراد می کند.

از دیگر موارد پر استفاده دستگاه سویپر در محیط های داخلی، استفاده از این دستگاه برای نظافت انبارها می باشد که هدف و کاربرد اصلی آن جمع آوری آلودگی های سطحی و گرد و غبار در کف انبار می باشد. دستگاه جاروبرقی با مکش تمامی گرد و غبارها به داخل مخزن خود، همه ی محیط را به طور خاصی از آلودگی ها پاک می کند.

دستگاه سویپر | جاروی صنعتی

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط