اسکرابر برقی

کف شوی برقی در صنایع ساختمانی

نظافت سالن های سینما و تئاتر با استفاده از اسکرابر صنعتی

اسکرابر برقی در ساختمان سازی

کف شوی برقی یکی از پرکاربردترین دستگاه های نظافتی است که در صنایع ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. یک دستگاه کف شوی کابلی برای نظافت گرد و غبار و جدا کردن گچ و سیمان و … از روی سطوح بسیار مناسب است. این دستگاه آلودگی های سخت را به آسانی از روی سطوح جدا می کند و نظافت ساختمان ها را به کاری ساده تبدیل می کند.

زمین شوی برقی | زمین شوی | کف شوی

اهمیت نقش نظافت در صنایع ساختمان بر هیچ شخصی پوشیده نیست ،زمانیکه یک پروژه ساختمانی در حال اتمام میباشد ،زمانیکه یک پروژه ساختمانی بایستی تجهیز شود و یا مراحل بعدی تکامل پروژه ساختمانی که ساکنین در واحد های مربوط به خودشان سکنا میگزینند .حال میخواهیم در این مبحث به نقش دستگاه اسکرابر صنعتی و کاربرد کف شوی برقی در  شستشوی پروژه در مراحل پایانی (فینیشینگ) و آماده کرده پروژه در راستای تحویل صحبت نماییم.زمانیکه پروژه ساختمانی در حال اتمام میباشد معمولا آلودگیهایی بر جای مینماید که در نهایت این آلودگیها بایستی دفع گردند.

کفشوی برقی در ساختمان سازی

بهترین دستگاه کف شوی برقی

 بیشتر بدانید: آشنایی با انواع اسکرابر

این نوع آلودگیها بر دودسته میباشند، یکسری از این زباله ها درشت هستند و حتما بایستی توسط نیروی انسانی مورد پردازش و دفع قرار گیرند و حالت دوم زباله هایی در حد گرد و غبار میباشد که توسط دستگاه اسکرابر مورد پردازش قرار میگیرند.

دستگاه کف شوی برقی

شاید فکر کنیم که میتوانیم این گرد و غبار توسط دستگاه جاروبرقی جمع آوری کنیم، جواب این فکر اینست که ما توسط دستگاه جاروبرقی میتوانیم صرفا گرد و غباری را که بر روی سطح هستند را مورد مکش و جمع آوری قرار دهیم ،اما یکسری از آلودگیها بر روی سطح زمین چسبیده اند و بهتر است که توسط یک دستگاه زمین شوی صنعتی مورد شستشو صنعتی قرار گیرند. برای شستشوی این آلودگی ها ما دستگاه کف شوی برقی را به شما معرفی می کنیم و البته برای محیط های با متراژ بالاتر نیز می توانید از کف شوی سرنشین دار استفاده کنید.

در واقع زمینشور میتواند با برس زنی و ریزش آب بر روی برس آن آلودگی را از سطح زمین جدا نماید و در نهایت سطح را تمیز نماید. دستگاه CT45C50 اسکرابر برقی و کفشوی باطری دار CT30B45 نمونه هایی از این دستگاه ها است و با استفاده از برس آلودگی های روی سطوح را جدا می کند.

زمین شوی برقی | زمین شوی شارژی | زمین شوی صنعتی

زمین شوی برقی (زمین شوی کابلی) و زمین شوی شارژی (زمین شوی باطری دار) هر کدام دارای ویژگی هایی هستند که همین ویژگی ها باعث تفاوت ها و عملکرد متفاوت این اسکرابرها شده است. برای مطالعه جزییات این دستگاه‌ها کافی است تا پایان مطالب ما را همراهی کنید.

قیمت کف شوی برقی

خشک کن سریع کف شوی برقی

کف شوی برقی همزمان که عملیات شستشورا انجام می دهد سطوح شسته شده را نیز خشک می کند. خشک کن تعبیه شده در دستگاه کف شوی برقی بسیار سریع سطوح را خشک می کند و این موضوع از به جا مانده رد پا و رد لاستیک خود دستگاه جلوگیری می کند و باعث یک شستشوی با کیفیت می شود.

کاربرد زمین شوی برقی در ساختمان سازی

زمین شوی برقی در ساختمان سازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.همیشه در هنگام ساختن ساختمان موادی مانند گچ، سیمان و آلودگی های مانند این ها روی سطوح ساختمان تازه ساز می نشینید و گرد و غباری که رو این سطوح قرار می گیرد هنگامی که این ساختمان به صاحبش تحویل داده می شود باید کل ساختمان نظافت شده باشد و روی کف، دیوارها، سرامیک و … هیچ گونه آلودگی و زباله ای وجود نداشته باشد پس برای نظافت ساختمان های تازه ساز به دستگاه هایی نیاز است که به راحتی و با زمان کم آلودگی ها را از بین ببرد. در این مواقع دستگاه های نظافتی مکانیزه اهمیت پیدا می کنند. یکی دیگر از فواید استفاده از کف شوی برقی در صنایع ساختمان سازی این است که این دستگاه ها عملیات شستشو را بسیار سریع انجام می دهد و مزاحمتی ایجاد نمی کند.

کف شوی برقی در صنایع ساختمان سازی

کفشور صنعتی | زمین شوی | زمین شوی برقی | کاربرد کف شوی برقی

حال در جواب اینکه چه نوع اسکرابری را استفاده نماییم .در پروژه هایی که میخواهیم یک دستگاه بصورت سخت کار سطح را مورد شستشو قرار دهد ،بهتر است از یک دستگاه اسکرابر سخت کار استفاده نماییم .اسکرابر سخت کار میتواند اسکرابر سرنشین دار باشد و یا اسکرابر دستی. استفاده از زمین شوهای برقی یکی از دستگاه هایی است که برای نظافت ساختمان ها در هنگام ساختمان سازی بهتر است مورد استفاده قرار بگیرد چون قابلیت جابه جایی بالایی دارد و برای از بین بردن آلودگی هایی مانند گچ و سیمان و رنگ و …. مناسب است.

کف شوی برقی

در صورتیکه اسکرابر سرنشین دار را انتخاب نماییم ،معمولا از اسکرابرهایی که از باطری با آمپرساعت بالا و قدرت موتوری بالا  دارند مورد  استفاده قرار میدهیم .اما حقیقتا وجود باطری در یک کارگاه ساختمانی تا حدی با شرایط ویژه و سخت یک کارگاه ساختمانی منافات دارد.

کف شوی برقی

کاربرد کف شوی برقی در ساختمان سازی

پس بهتر است دستگاه بصورت مستقیم با برق شهری در تماس باشد و جهت تامین انرژی خود از باطری استفاده ننماید .لذا با این نتیجه میرسیم که از اسکرابر دستی برقی استفاده نماییم .اسکرابر برقی صرفا انرژی خود را از برق شهری توسط کابل تهیه مینماید .دستگاه اسکرابر برقی دارای وزن کمتری نسبت به اسکرابر باتریدار میباشد ،براحتی میتوان بین طبقات و پله ها جابجا شود و اینکه در اسکرابر برقی این قابلیت وجود دارد که بصورت یکسره مورد استفاده قرار گیرد.

کف شوی برقی در ساختمان سازی | کف شوی برقی

کف شوی برقی برای شستشوی چه مکان هایی مناسب تر است

کف شوی برقی برای شستشوی مکان هایی مناسب است که تردد بالایی دارد  اما متراژ محیط زیاد نیست زیرا برای مکان های که متراژ بالایی دارند استفاده از زمین شوی خودرویی مناسب است. برای استفاده از زمین شور های برقی کافی است که مکان به پریز برق مجهز باشد و همه قسمت های که قرار است نظافت شود به برق دسترسی داشته باشد. در صورتی که مکانی به برق دسترسی نداشته باشد چه باید کرد؟

اگر می خواهید مکانی را شستشو دهید که به برق شهری دسترسی ندارد پیشنهاد می شود از دستگاه های کف شوی شارژی و باطری دار استفاده کنید و قبل از استفاده از شارژ بودن دستگاه مطمئن باشید.

کف شوی برقی | زمین شوی برقی | اسکرابر برقی

کف شوی برقی

نکات مهم در مورد دستگاه زمین شوی برقی

البته در انتخاب دستگاه کفشوی برقی بایستی یکسری موارد را مورد اهمیت قرار داد و این شرایط جهت کف شوی برقی عبارتند از :

کف شوی برقی باید دارای وزن مناسب باشد. بهتر است در شستشوی صنعتی یک پروژه ساختمانی از کف شوی برقی تک بری استفاده نماییم .همچنین ظرفیت مخزن کف شوی برقی بیشتر از 50 لیتر نباشد و مناسب ترین اندازه ی مخزن را انتخاب کنیم. چراکه اگر کف شوی مورد استفاده وزن بالایی داشته باشد عملیات نظافت سخت تر می شود و جا به جایی دستگاه دشوار است.

کف شوی برقی | تفاوت کف شوی برقی و باطری دار

کف شوی برقی  بایستی دارای موتور گیربکسی باشد تا در شرایط سخت کیفیت شستشو و یا حرکت دستگاه مختل نشود .در کف شوی برقی با مولفه انتقال قدرت گیربکسی ،تغییری در میزان سرعت و یا کیفیت شستشو دستگاه خللی وارد نمیشود .

کف شوی برقی

-در صورت امکان ،مخزن آب کثیف کف شوی برقی قابلیت جدا شدن آسان را از دستگاه داشته باشد .تا بتوانیم در صورت فاصله زیاد محل ریزش مواد پسماند تا دستگاه ،بتوانیم حداقل مخزن آب کثیف را از دستگاه اسکرابر جدا نموده و مورد ریزش قرار گیرد .کف شوی برقی | آوین صنعت

زمین شوی برقی | کاربرد کف شوی برقی

خشک کردن همزمان سطوح هنگام شستشو با کف شوی برقی | کف شوی برقی

کف شوی برقی یک مزیت مهم که دارد این است که هنگام شستشوی محیط به طور همزمان سطوح را نیز خشک می کند و این قابلیت در ساختمان سازی بسیار مهم است زیرا دیگر نیاز نیست زمانی هم صرف خشک کردن سطوح شود و یا در صورت خشک نبودن سطوح شستشو داده شده دوباره سطح مورد آلوده شده و یا ممکن است به دلیل لغزنده بودن محیط ممکن است کسی دچار آسیب شود. از مزایای کف شوی برقی این است که قابلیت این را دارد که همزمان با شستن سطوح می تواند آن را خشک کند، با خشک کردن مکان هایی که تازه شستشو داده شده است لغزندگی مکان کم می شود و سلامت افراد به خطر نمی افتد مکان هایی که شستشو داده می شود اگر بعد از شستشو خشک نشود زودتر کثیف می شود و آلودگی بیشتر پخش می شود.

کاربرد کف شوی برقی

-کف شوی برقی از بدنه محکم و مقاومی برخوردار باشد. صنایع ساختمانی به گونه ای است که اگر از دستگاه های محکم استفاده نشود ممکن است دستگاه در مدت زمان کمی آسیب ببیند به همین دلیل ما دستگاه کف شوی برقی را به شما معرفی می کنیم زیرا این دستگاه ها در برابر ضربه محکم هستند و هیچ آسیبی نمی بینند و شما با خیال راحت می توانید انواع آلودگی را که در حین ساختمان سازی ایجاد می شود را نظافت کنید.

-در سیستم کنترل و برد دستگاه اسکرابر برقی حتما کلید های جداگانه در راستای عملیات جداگانه شستشو و یا عملیات جدا گانه مکش وجود داشته باشد .تا بتوانیم از دستگاه اسکرابر در شرایط مختلف بیشترین بهره وری را دریافت نماییم .

کف شوی برقی | اسکرابر صنعتی | آوین صنعتی

بهترین ها را با ما تجربه کنید

شرکت آوین صنعت ماندگار

بازگشت به لیست