اسکرابر

در خرید یک دستگاه زمین شوی به چه مواردی اهمیت بدهیم

کفشو |کفشوی صنعتی

آوین صنعت ماندگار نه تنها به فروش دستگاه های نظافتی می پردازد بلکه در زمینه خرید این دستگاه ها به مشتریان خود به صورت رایگان مشاوره می دهد و آن ها را برای خرید بهترین دستگاه های مورد نظرشان کمک می کند.

 نکات مهم در خرید یک دستگاه زمین شوی

امروزه با اهمیت پیدا کردن نقش دستگاه زمین شوی در شستشوی سطوح مختلف ،در راستای بالا بردن سرعت و کیفیت استفاده از این ماشین ارزشمند نسبت به روشهای سنتی نظافت ،همه بدنبال آنیم که در مجموعه کاری و یا حتی محیط زندگی خود متناسب با متراژ محیط و نظر کارشناس شرکت فروشنده دستگاه اسکرابر یک عدد دستگاه کفشوی صنعتی خریداری نماییم .لذا با توجه به برندهای مختلف تولید کننده دستگاه کفشور بایستی بهترین و باکیفیت ترین دستگاه زمینشور صنعتی را تهیه نماییم. برای خرید زمین شوی اصلا نگران نباشید زیرا آوین صنعت این کار را برای شما آسان کرده است. با مراجعه به سایت مدل ها را بررسی کنید و برای خرید با شماره های تماس موجود تماس بگیرید و با کارشناسان فروش شرکت در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

برای خرید از بهترین فروشگاه اسکرابر با شماره 09122903589 تماس حاصل فرمایید

خرید یک دستگاه اسکرابر | فروش اسکرابر

البته در خیلی از موارد انتخاب یک دستگاه اسکرابر صنعتی ایده آل را با هزینه ای که برای این خرید کنار گذاشته ایم و یا میخواهیم هزینه نماییم میتواند چالشهای مالی را برای ما بوجود آورد .بهرحال بین کیفیت های مختلف همانطور که تفاوتهای کیفیتی وجود دارد ،به همان حالت تفاوتهای مالی نیز وجود دارد .در این مقاله سعی میکنیم شما را با موارد مثبت و مهمی که یک دستگاه اسکرابر بایستی داشته باشد ،که بتواند سالهای متمادی بدون دغدغه بماند و از این دستگاه بصورت آسوده و بدون نگرانی استفاده نماییم را مطرح مینماییم.لذا این موارد را بصورت تیتر وار مطرح می کنیم. یکی از نکاتی که قبل از خرید باید به آن توجه کرد داشتن گارانتی معتبر و خدمات بعد از فروش کالای مورد نظر می باشد و همچنین دارا بودن قطعات یدک دستگاه در بازار .

خرید اسکرابر | فروش اسکرابر

زمین شوی | خرید زمین شوی

داشتن موتور گیربکسی در انتخاب دستگاه اسکرابر دستی

1- در واقع مولفه انتقال قدرت از الکتروموتور چرخش برس به برس  در دستگاه کفشوی دستی میتواند گیربکس و یا تسمه ای باشد .بخاطر مشکلاتی که تسمه به مرور زمان در کیفیت شستشو و صدای دستگاه بوجود می آورد پیشنهاد استفاده از تسمه بعنوان مولفه انتقال قدرت با قدرت تمام نفی مینماییم .

خرید و فروش اسکرابر | فروشنده اسکرابر

2- در انتخاب دستگاه اسکرابر باتری دار بایستی به کیفیت اصلی بودن باتری و آمپرساعت باتری توجه داشته باشید در خیلی از موارد بخاطر تعرفه های بالای گمرکی باتری ،بسیاری از وارد کنندگان دستگاه اسکرابر از خریداری دستگاه کفشور بهمراه باطری اصلی آن خودداری مینمایند.

در نتیجه زمانیکه این دستگاه با هزینه کمتر ترخیص شد ، از برندهای بی کیفیت و ارزان قیمت باتری در تجهیز دستگاه اسکرابر استفاده مینمایند .در واقع باتری استفاده شده در دستگاه اسکرابر دستی از نوع باتری ژل و درایو میباشد که سطح سلولهای انرژی در باتری درایو 10 برای باتری های استارتری میباشد .مقوله آمپرساعت نیز بر هیچکس پوشیده نیست ،باتری هایی با آمپرساعت بالاتر دارای زمان شارژ سریعتر ،مدت زمان نگهداری شارژ بیشتر در درون خود میباشند ،نسبت به باتری اسکرابر با آمپرساعت پایین تر. پس در هنگام خرید دستگاه کف شوی مورد نظر خود باید به این مورد توجه کرد.

فروشنده کف شوی | کف شوی سرنشین دار

3- دستگاه کفشوی صنعتی بایستی دارای موتور وکیوم (موتور مکش) با شفت ،پروانه و بلبرینگ استیل ضد زنگ باشد .در خیلی از موارد که این قطعات موتور وکیوم از نوع ضد زنگ نیستند ،متاسفانه پس از مدتی که در معرض رطوبت قرار میگیرند ،موجب زنگ زده شدن و در نتیجه شکستن این قطعات میشوند و در نهایت چند برابر شدن صدای دستگاه .

خرید زمین شوی صنعتی | قیمت زمین شوی صنعتی

4- در خرید دستگاه اسکرابر حتما به خدمات پس از فروش ،سیستم ارائه کننده اسکرابر توجه نماییم . حتما دستگاه خریداری شده بایستی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر باشد .جهت تحقق این موضوع حتما رزومه فروشنده را اخذ نموده و بصورت رندوم با دیگر مشتریان این شرکت تماس حاصل نماییم .سرعت خدمات و کیفیت خدمات در شرکت فروشنده دستگاه اسکرابر میتواند مبین خرید خوب و با کیفیت ما باشد و همچنین به این نکته توجه داشته باشید که دستگاه دارای قطعات یدک در بازار باشد. لازم به ذکر است که در خرید همچین دستگاه هایی حتما باید به گارانتی آن توجه کنید. قبل از خرید دستگاه به ضمانت نامه ی آن توجه کنید که معتبر باشد.

فروش زمین شو

5- در خرید یک دستگاه اسکرابر دستی به یوزر فرندلی بودن و متناسب بودن دستگاه اسکرابر با فیزیک شخص اپراتور توجه نماییم .(تنظیم ارتفاع دسته دستگاه اسکرابر صنعتی ). لازم است که قبل از خرید حتما با کارشناسان فروش در ارتباط باشید تا مناسب ترین نوع دستگاه را با توجه به محیط مورد نظر و شخصی که با آن کار انجام می دهد را برای شما انتخاب کنند.

خرید دستگاه زمین شوی

6-ترجیحا دستگاه اسکرابر دستی دارای قابلیت جدا شدن مخزن ریکاوری از دستگاه اسکرابر باشد . در واقع با جداشدن مخزن آب کثیف از دستگاه این حالت را برای ما بهبود میبخشد که در مواردیکه محل ریزش و پاشورخانه در فاصله دورتری از دستگاه قرار گرفته است  ،میتوانیم مخزن ریکاوری را از دستگاه جدا نماییم و مورد تخلیه قرار گیرد.

خرید و فروش زمین شوی

7- دستگاه اسکرابر صنعتی دارای کلید های مجزا جهت عملکرد جداگانه برس ،موتور مکش ، ریزش آب و یا هرسه سامانه با هم باشد .در بسیاری از موارد با توجه به قدیمی بودن طراحی دستگاه کفشوی دستی بر روی قسمت برد و یا هدایت دستگاه صرفا یک کلید روشن و خاموش وجود دارد . در واقع با جدا نمودن کلید های عملکرد دستگاه میتوانیم در مصرف آب و مواد شوینده در شستشوی محیط های آلوده تر با جرم بیشتر ،مدیریت قائل شویم.

فروشنده زمین شوی

8- دستگاه اسکرابر مورد نظر باید فرچه های متنوعی را برای انواع سطوح داشته باشد تا بتوانید در هر سطح از فرچه ی مخصوصی استفاده کنید.  که این امر خود سبب می شود که فرچه ها بر روی سطوح آسیب نبینند و همچنین سطوح مورد نظر صدمه نمی بینند.

خرید زمین شوی | قیمت زمین شوی

دستگاه زمین شوی | خرید زمین شوی

فروشنده کف شوی

اینکه خرید زمین شوی از کدام عرضه کننده باشد یکی از موارد بسیار مهم هنگام خرید این دستگاه است. در صورتی که شما خرید خود را از یک فروشگاه معتبر انجام دهید باعث اطمینان خاطر شما می شود و از لحاظ قیمت نیز آسوده خاطر هستید، چراکه فروشگاه های معتبر اعتبار چندین ساله خود را برای گران فروشی و فروش اجناس نا مرغوب به خطر نم اندازند. آوین صنعت فروشنده کف شوی و انواع دستگاه های نظافتی مکانیزه است و تمامی دستگاه های نظافتی برای مکان های بزرگ و پر تردد مانند کارخانه ها، مراکز تجاری، مراکز درمانی، مکانهای زیارتی و … را می توانید از طریق این شرکت تهیه کنید و با خرید این دستگاه ها از بابت نظافت محل کسب و کارتان خیال خود را آسوده کنید.

اگر توان خرید دستگاه های نظافتی را ندارید و یا قصد خرید آن را ندارید می توانید از این شرکت هر دستگاهی که لازم دارید را اجاره کنید مکان مورد نظر خود را شستشو دهید. یک فروشنده کف شوی باید به نیاز بازار و توان مالی مشتریان خود فکر کند و براساس متدهای تعریف شده قیمت محصولات خود را تعیین کند. شما میتوانید با توجه به محیط مورد نظر خود  مناسبترین دستگاه را برای اجاره انتخاب کنید.

خرید زمین شوی صنعتی

فروش زمین شوی

فروش زمین شوی امروزه به صاحبان کسب و کارها امکان این را داده است که محل کار پاکیزه ای داشته باشند آن ها با خرید این دستگاه ها نظافت محل کار و تجهیزات مورد استفاده خود را تضمین می کنند و همچنین امنیت را برای کسانی که کار نظافت انجام می دهند برقرار می کنند چون نظافت یک سری از آلودگی ها ممکن است سلامت افراد را به خطر اندازد و همچنین با خرید این دستگاه ها در زمان و هزینه ها نیز صرفه جویی می شود. کارشناسان فروش شرکت آوین صنعت  شما را برای خرید بهتر راهنمایی می کنند.

آوین صنعت با فروش زمین شوی در بازار دستگاه های نظافتی انقلابی به راه انداخته است زیرا این دستگاه کاربرد زیادی در نظافت و شستشوی سطوح دارد و برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه های اسکرابر برای شستشوی همه مکان ها مناسب است اما قبل از انتخاب آن میتوانید با مشاوران و کارشناسان فروش در این زمینه مشورت کنید تا مناسب ترین دستگاه را باتوجه به حجم و محیط کاریتان برای شما انتخاب کند.

فروش زمین شوی

تعمیر و نگهداری از دستگاه زمین شوی بصورت ماهانه :

دستگاه زمین شوی را باید به صورت ماهانه و منظم بررسی کرد تا از احتمال مشکل آن جلوگیری کرد. باید به  ین نکته توجه کنید کخ سرویس ماهانه ی دستگاه های مکانیزه از جمله زمین شوی به شما کمک می کند که قبل از خراب شدن آن دستگاه را تعمیر کنید تا هزینه ی زیادی بابت درست کردن و تعمیر آن نپردازید . با کنترل تعمیر آن میتوانید عمر دستگاه خود را برای استفاده بیشتر کنید.

فروش زمین شوی

مزایای استفاده از دستگاه زمین شوی صنعتی :

استفاده از دستگاه های نظافتی صنعتی در مقایسه با روش سنتی آن بسیار کارآمد و آسان می باشد. همانطور که میدانید دستگاه زمین شوی و استفاده از آن مزیت هایی دارد که در زیر به آن اشاره میکنیم:

  • افزایش سرعت شستشو
  • بیشتر شدن کیفیت نظافت
  • کاهش هزینه ی کلی خدماتی و نظافتی
  • خشک کردن و شستشوی همزمان محیط
  • ایجاد کمترین سرو صدا در نظافت
  • بیشتر شدن صرفه ی اقتصادی
  • کاهش مصرف مواد شوینده
  • افزایش ایمنی
  • امکان نظافت اماکن مختلف به صورت پیوسته

خرید زمین شوی صنعتی | فروش زمین شوی

بازگشت به لیست