واترجت

نحوه استفاده از کارواش های صنعتی در شستشوی سطوح

کارواش سیار

 استفاده از کارواش های صنعتی

نحوه کار کارواش صنعتی به این صورت است که این دستگاه با فشار زیاد آب آلودگی های روی سطوح و خودروها و ماشین آلات مورد استفاده کارخانه ها را از بین می برد.

راندمان واترجت صنعتی در اسکرابر توسط لوازم جانبی مورد استفاده تعریف می شود.

امروزه لوازم جانبی و قطعات وسیعی برای تمیز کننده های فشار وجود دارد.

فعالیتهای روزمره معمولاً فقط به یک لوازم جانبی خاص نیاز دارد تا یک نیاز خاص را داشته باشد. به عنوان مثال ، پسوندهای لنس برای رسیدن به مناطق بالاتر مورد نیاز است ، در حالی که نازل ها باعث فرار آب در اثر فشار زیاد می شوند و باعث افزایش تطبیق پذیری دستگاه با توجه به نوع کار مورد نیاز می شوند.

اکنون که می دانیم که از پاک کننده های فشار قوی چه زمانی و کجا استفاده کنیم ، بیایید ببینیم چگونه می توان از آنها با برخی از لوازم جانبی مناسب برای برآوردن هر نوع تمیزکاری که ممکن است در کارهای روزانه تمیز کردن خود داشته باشید استفاده کرد.

کارواش سیار | کارواش صنعتی

اسکرابر | واترجت صنعتی

1. لنس برای شستن کف

در صورت خزه ، سنگ ریزه و گل در کنار استخر ، این لنس وسیله ای ایده آل است که در دستگاه های فشار قوی مورد استفاده قرار می گیرد. این لنس برای شستشوی سطوح برای استخرهای سرپوشیده و فضای باز مناسب است و می تواند بدون خیس کردن نواحی اطراف ، هر نوع خاک را از بین ببرد.

کاربرد کارواش سیار در صنایع کشاورزی | کارواش سیار

نحوه کار کارواش صنعتی

2. توربو لنس

چگونه می توان خراشیده شدن پیاده روها ، نما ها و کف ها با یک پاک کننده فشار بالا را حذف کرد؟
توربو لنس مناسب ترین وسیله برای این کار است زیرا جت آب پرقدرت برای از بین بردن کثیفی های سنگین در مدت زمان بسیار کوتاهی ایده آل است.

3. نازل برس دار

برای تمیز کردن سطوح عمودی ، یک برس آب ثابت بهترین انتخاب برای انجام فعالیت های روزمره با واشر فشار قوی است.

در صورت تمیز کردن پنجره ، اپراتور می تواند سطح را تمیز کند بدون اینکه باعث آسیب و یا خراش شود.

علاوه بر این ، اپراتور می تواند با خیال راحت کار کند: به جای استفاده از نردبان ، قطب قابل توسعه به آنها اجازه می دهد تا به مناطقی برسند که رسیدن به آنها معمولاً دشوار است. به این ترتیب ، نتایج بهینه تمیز کردن در دو سطح پایین و بالا حاصل می شود.

4. کیت لوله بازکنی

در صورت انسداد لول ها یا مسدود شدن فاضلاب ، می توان از کیت تمیز کردن زهکشی برای رفع انسداد و سپس تمیز کردن لوله های انسداد استفاده کرد.
اپراتور فقط باید پروب تمیز کردن زهکشی را به اسلحه تمیز کننده فشار بالا متصل کند. این کار باعث می شود تا تمام موادی که مانع از جریان مایعات داخل لوله ها می شوند ، از بین بروند.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط