کفشوی صنعتی

دستگاه های کف شوی صنعتی مناسب برای شستشوی بیمارستان

شستشوی بیمارستان

شستشوی بیمارستان یکی از موضوعات مهم در صنعت نظافت مکانیزه است. ممکن است بیمارستان شما آنقدر که فکر می کنید تمیز نباشد. در واقع، آلودگی های موجود در طبقات بیمارستان به تنهایی می تواند عامل خطر عفونت جدی باشد. به همین دلیل، کارکنان بیمارستان، بیماران و بازدیدکنندگان ممکن است به مرور زمان بیمار شوند.

میکروب‌های عفونی خطرناک را می توان در سراسر طبقات بیمارستان پیدا کرد

مطالعه‌ای که اخیراً در مجله آمریکایی کنترل عفونت منتشر شده است نشان می‌دهد در صورتی هر شخصی میکروب‌های کف اتاق‌های بیمارستان را لمس کند بیماری‌های عفونی به این اشخاص منتقل می‌شود، در بیشتر موارد کارکنان بیمارستان در معرض این بیماری‌ها قرار می‌گیرند. طبقات بیمارستانی آلوده به عوامل بیماری زا مانند VRE، استافیلوکوکوس اورئوس و کلستریدیوم دیفیسیل هستند که ممکن است بسیار خطرناک باشند.

از آنجایی که لوازم جانبی مورد نیاز در این مکان ها ممکن است با سطح زمین تماس پیدا کنند، این عوامل بیماری زا می توانند به راحتی به بیماران و کارکنان بیمارستان منتقل شوند. در واقع، این پاتوژن ها طی آزمایش‌هایی روی دستکش و دستان افراد در 31 خود را نشان دادند.

جاروبرقی صنعتی

یک دستگاه جاروبرقی صنعتی می‌تواند به راحتی از سالن‌های بیمارستان شما عبور کند و هر نوع آلودگی را که روی سطح وجود دارد پاک کند. مانور دادن جاروبرقی‌ها آسان است و نظافت را برای کارکنان شما بسیار آسان‌تر می کند. علاوه بر این، می‌توانید یک جاروی برقی صنعتی یا نیمه صنعتی را تهیه کنید تا کارکنانی که وظیفه نظافت بیمارسان را دارند راحت تر عملیات نظافت را انجام دهند.

اسکرابر صنعتی

هنگامی که به دستگاهی نیاز دارید که به راحتی گرد و غبار روی سطوح را از بین ببرد و همزمان عملیات شستشوی سطوح مورد نظر را انجام دهد، یک اسکرابر صنعتی می تواند به راحتی نیاز شما را برطرف کند. بسته به واحدی که قصد نظافت آن را دارید، اسکرابرها می‌توانند به صورت اسکرابر سرنشین دار یا یک اسکرابر دستی ارائه شوند که نظافت را برای شما آسان تر کنند.اسکرابر های خودرویی به گونه ای طراحی شده اند نظافت آلودگی های سخت را برای اپراتورها آسان‌تر می کنند و اسکرابر‌های دستی کوچک نظافت مکان‌هایی که دسترسی به آن ها دشوار است را به راحتی انجام می‌دهند. با وجود چنین دستگاه‌هایی تمیزی بیمارستان شما همیشگی و بدون خستگی خواهد بود.

تی شوی بیمارستانی

تی شوی بیمارستانی دستگاهی است که برای شستشوی کف سالن‌ها در بیمارستان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه نسبت به زمین شوی صنعتی عملکرد ضعیف تری دارند و برای شستشوی مکان‌های با متراژ کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. یک دستگاه اسکرابر دستی می تواند جایگزین مناسبی برای این دستگاه باشد زیرا نظافت سریعتر، آسان‌تر و با کیفیت‌تری را ارائه می دهد.

اسکرابر برای شستشوی بیمارستان | تی شوی بیمارستانی

کاربرد کف شوی صنعتی در قسمت های مختلف بیمارستان ها

کف شوی صنعتی برای شستشوی همه قسمت ها در بیمارستان ها مناسب است. از این دستگاه برای نظافت لابی بیمارستان، دفاتر اداری و سرویس های بهداشتی بیمارستان، نظافت اتاق ها انتظار و راهروهای بیمارستان، شستشوی اتاق بیماران، اتاق های عمل و اورژانس و نظافت نمای بیرونی بیمارستان استفاده می شود.

بازگشت به لیست