برس استونه ای در کفشوی صنعتی

ماشین کف شوی مناسب برای کسب و کار خود را پیدا کنید

ماشین کف شوی مناسب برای کسب و کار شما کدام است؟ چه در یک دفتر تجاری، چه کارخانه صنعتی/تولیدی یا یک انبار، تمیز نگه داشتن طبقات می تواند چالش برانگیز باش.  نه تنها باید یک فرد اختصاصی را برای انجام نظافت استخدام کنید، بلکه باید برای تجهیزات نظافتی، مانند اسکرابر کف ، سرمایه گذاری کنید تا بار را سبک کنید. انواع مختلف اسکرابر صنعتی وجود دارد که برای مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. اینکه شما برای نظافت مکانی با آلودگی های سخت به یک دستگاه زمین شوی نیاز دارید یا مکان هایی با آلودگی کمتر در انتخاب دستگاه اسکرابر تاثیرگذار است.

اسکرابر صنعتی برای شستشوی چه مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرد؟

  • مدارس
  • مراکز خرید
  • بیمارستان ها
  • نانوایی ها یا سایر مناطق آماده سازی غذا
  • سالن های ورزشی
  • کارخانه های تولیدی
  • ساختمان های اداری
  • مکان های صنعتی مانند کارخانه ها
  • پتروشیمی ها
  • انبارها
  • مکان های آزمایشگاهی و درمانی
  • …..

چه پارامترهایی در انتخاب یک دستگاه زمین شوی صنعتی مناسب مهم است؟

برای انتخاب یک دستگاه زمین شوی صنعتی باید پارامترهایی مانند اندازه مخزن، اندازه دستگاه، منبع تغذیه، نوع باتری، موتور جلوبرنده، مولد انرژی، تجهیزات جانبی و … توجه نمود. این پارامترها در عملکرد دستگاه تاثیر می گذارند. بر اساس عملکرد اسکرابر می توانید بهترین نوع آن را که برای کسب و کار شما مناسب است را انتخاب نمایید.

ماشین  کف شوی مناسب برای کسب و کار شما
ماشین کف شوی مناسب برای کسب و کار شما

زمین شوی را برای چه نوع کفپوشی نیاز دارید؟


یک اسکرابر  معمولی مجهز به انواع برس های مختلف است و دانستن اینکه کدام برس را برای کدام سطح زمین مناسب است، کلید دستیابی به حداکثر تمیزی برای کف های شماست.

اسکرابرهای کف که با برس های دیسکی شکل عرضه می شوند برای سطوحی که نیاز به تمیز کردن سخت دارند بهتر است استفاده شود. به عنوان مثال، مکان های پارکینگ یا انبارها که به طور مداوم در معرض لکه هایی هستند که به سختی پاک می شوند مانند روغن، گریس، علائم لاستیک  از آنجایی که این سطوح اغلب از بتن ساخته شده اند، یک برس سفت را انتخاب کنید که بتواند به کف بتنی نفوذ کند. از برس های فلزی که می توانند الیاف آن را روی بتن بگذارند و زنگ بزنند دوری کنید.

اگر کفپوش شما دارای سطح ناهمواری است، یک اسکرابر با یک برس استوانه ای انتخاب کنید. با توجه به طراحی آن، نیازی به جارو کردن زمین قبل از شستشو نیست. نه تنها زمان تمیز کردن شما را کوتاه می کند، بلکه با از بین بردن نیاز به خرید دستگاه جداگانه صرفاً برای جارو کردن، در هزینه شما نیز صرفه جویی می کند.

مساحت سطح کف شما چقدر است؟

مانند تطبیق نوع برس با نوع کفپوش، اندازه کف شوی اتوماتیک شما نیز باید با اندازه منطقه ای که قرار است تمیز شود، مطابقت داشته باشد. یک ماشین حجیم ممکن است برای استفاده در فضاهای وسیع مانند سالن ورزشی یا کف انبار موثر باشد، اما در ساختمان هایی با راهروهای باریک نه.

قدرت تمیز کنندگی یک اسکرابر اتوماتیک نیز باید متناسب با نیازهای فضای مورد نظر باشد. برای نظافت خانگی و مکان های اداری و تجاری استفاده از اسکرابر های با سایز کوچکتر مناسب تر است. درحالی که برای شستشوی مکان های با وسعت بالا بهتر است از اسکرابر های سرنشین دار استفاده کنید.

هزینه ای که برای تهیه یک دستگاه نظافتی در نظر گرفته اید چقدر است؟


تصمیم بگیرید که بودجه شما چقدر است. ممکن است بخواهید همه احتمالات را بررسی کنید، حتی خرید یک اسکرابر دست دوم. مقدار هزینه ای که برای خرید یک دستگاه زمین شوی در نظر گرفته باشید در انتخاب شما تاثیر میگذارد. اسکرابر های دستی نسبت به اسکرابر های خودرویی هزینه کمتری نیاز دارند.

تهیه لوازم جانبی اسکرابر

به لوازم جانبی فکر کنید .بله، لوازم جانبی نیز مهم هستند، زیرا مکمل اسکرابر هستند. این لوازم جانبی عبارتند از اسفنج، اسکاج و برس .شما باید بدانید که لوازم جانبی را از کجا می توانید پیدا کنید، آیا تهیه آنها آسان است و هزینه آنها چقدر است

بازگشت به لیست