برس استونه ای در کفشوی صنعتی

چگونه با استفاده از اسکرابر صنعتی نظافت کف زمین را تضمین کنیم؟

تضمین نظافت کف با اسکرابر صنعتی ممکن می شود اگر که نکات لازم رعایت شود. اسکرابر صنعتی یک ماشین است که برای شستشوی کف و سطوح استفاده می شود. کسب نتیجه مطلوب از استفاده از این دستگاه نیازمند دقت و توجه است. در صورتی که بتوانید مناسب ترین اسکرابر را خریداری کنید و کار با آن را یاد بگیرید یک نظافت با کیفیت به عمل می آید.

تضمین نظافت کف با اسکرابر صنعتی

وقتی صحبت از ضدعفونی می شود، تمیز کردن کف اهمیت زیادی پیدا می کند. اگر بخواهیم این کار را به صورت حرفه ای و مطمئن انجام دهیم دستگاه اسکرابر صنعتی بهترین راه حل است.

همه سطوح مانند دستگیره درها، پنجره ها و کلیدها می توانند منبع بزرگی برای انتشار باکتری ها و میکروب ها باشند. این قسمت ها جزو سطوحی هستند که روزانه بسیار با آن ها سر و کار داریم. مکان های عمومی با رفت و آمد بالا باعث انتشار میکروب ها می شوند. مانند مغازه ها یا مراکز خرید، جایی که صدها و صدها نفر هر روز در آن پیاده روی می کنند.

اسکرابر صنعتی ماشینی است که برای شستشو و خشک کردن سریع تمام طبقات، برای داخل ساختمان یا برای نمای بیرونی ساخته شده از مواد غیر ساینده و با سطوح صاف ایجاد می شود.

تضمین نظافت کف با اسکرابر صنعتی

تضمین نظافت کف با اسکرابر صنعتی

اسکرابر چگونه کار می کند؟

یک اسکرابر اتوماتیک عمدتاً از یک بدنه اسکرابر و دیسک های غلتکی یا برس (بسته به مدل از یک تا چهار) تشکیل شده است. این دستگاه توسط یک موتور الکتریکی که با کابل یا باتری به پریز متصل می شود، تغذیه می شود. مدل ها عمدتاً در نحوه عملکرد آنها متفاوت است. آوین صنعت ماندگار اطلاعات کاملی درباره اسکرابر صنعتی در اختیار شما قرار داده است. با مطالعه این مطالب این ماشین نظافتی مکانیزه را به خوبی بشناسید.

انتخاب دستگاه زمین شوی صنعتی مناسب

برای اینکه بتوانید با استفاده از یک دستگاه اسکرابر صنعتی نظافت سطوح را تضمین کنید. قبل از هر چیزی باید بر اساس مکانی که قصد نظافت آن را دارید، دستگاه زمین شوی مناسب را انتخاب کنید. دستگاه های زمین شوی دارای انواع و مدل های مختلفی هستند. مناسب ترین نوع آن را برای نیاز خود انتخاب کنید.

انتخاب اسکرابر بر اساس مشخصات محیطی که باید نظافت شود

اگر نیاز به شستشوی فضاهای باریک مانند راهروهای یک دفتر یا آشپزخانه های یک رستوران دارید، بهتر است که اسکرابر دستی را انتخاب کنید. زیرا این مدل ها قابلیت جا به جایی آسانتری نسبت به اسکرابر های سرنشین دار دارند. از طرف دیگر، اگر نیاز به شستن صدها متر مربع در مدت زمان کوتاهی دارید از اسکرابر خودرویی استفاده کنید. علاوه بر این، بسته به سطحی که باید شستشو شود، می توانید بین مدل اسکرابر کابلی یا باتری دار یکی را انتخاب کنید.

 آموزش نحوه کار کردن با دستگاه زمین شوی

قبل از اینکه از دستگاه زمین شوی استفاده کنید، نحوه کار کردن با این دستگاه را به خوبی یاد بگیرید. آموزش هدایت اسکرابر بسیار آسان است. همه افراد می توانند هدایت این دستگاه را یاد بگیرند. نحوه هدایت اسکرابر ها  دو نوع دارد. نوع اول  اسکرابر هایی هستند که به صورت دستی و با فشار به سمت جلو هدایت می شوند، نوع دوم اسکرابر هایی هستند که به صورت خودرویی توسط یک راننده هدایت می شوند. مهم تر از نحوه هدایت دستگاه این است که، افرادی که مسئول استفاده از این ماشین ها هستند نحوه مراقبت از دستگاه را آموزش ببینند و مورد توجه قرار دهند. درصورتی که افراد به خوبی از اسکرابر مراقبت کنند می توانند سالها از این دستگاه استفاده کنند و محیط اطراف خود را نظافت کنند.

مواد شوینده مورد استفاده اسکرابر صنعتی

مواد شوینده ای که توسط اسکرابر صنعتی استفاده می شود تاثیر زیادی بر کیفیت نظافت سطوح دارد. بسته به نوع کفپوش و سطوح مورد نظر باید از مواد شوینده مناسب استفاده کنید. مقدار مواد شوینده ای که در اسکرابر ریخته می شود نیز بر تمیزی و نظافت سطوح تاثیر می گذارد. اپراتور های این دستگاه ها باید به میزان مواد شوینده مصرفی نیز دقت کنند.   

بازگشت به لیست