برس استونه ای در کفشوی صنعتی

قدرت مکش جاروبرقی

اصل کار جاروبرقی چیست؟

جاروبرقی که برای منازل ضروری است، یکی از کارآمدترین وسایل الکترونیکی خانگی است که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. جاروبرقی با طراحی ساده و موثر به راحتی خاک، گرد و غبار و سایر ذرات ریز را از روی سطوح، فرش و صندلی ها پاک می کند. این اجازه می دهد تا نظافت خانه را کارآمدتر و سریعتر انجام دهید. با یک تعریف ساده، جاروبرقی گرد و غبار را جذب می کند و این کثیفی را در کیسه گرد و غبار خود ذخیره می کند.

توان مکش جاروبرقی

قدرت مکش جاروبرقی مهمترین اصطلاح در مورد عملکرد جاروبرقی است. افرادی که قصد خرید جاروبرقی را دارند به این موضوع توجه ویژه دارند. در صورتی که جاروبرقی قدرت مکش بالا داشته باشد می تواند به راحتی زباله ها را از روی سطوح جمع آوری کند. جاروبرقی هایی که دارای مکش بالا هستند باعث می شوند سرعت نظافت بالا رود. در مکان هایی که زباله بسیار تولید می شود استفاده از جاروبرقی هایی توصیه می شود که از لحاظ مکش بالاترین کیفیت را داشته باشند.

بیشترین قدرت مکش جاروبرقی چقدر باید باشد؟

میزان قدرت مکش مورد نیاز در جاروبرقی به نیاز شما بستگی دارد. اگر به دنبال یک جاروبرقی برای تمیز نگه داشتن فضای خانه یا دفتر کوچک خود و بدون گرد و غبار هستید، یک جاروبرقی استاندارد با قدرت مکش متوسط ​​انتخاب خوبی است.

یک جاروبرقی 1600 یا 2000 وات باید قدرت مکش بیشتری نسبت به وکیوم 750 وات داشته باشد. این تز اشتباه است. همه وات ها برای قدرت مکش استفاده نمی شوند، برخی به عنوان صدا و گرما استفاده می شوند. قدرت مکش واقعی به بسیاری از مشخصات مختلف بستگی دارد. با نگاه کردن به وات جاروبرقی ها می توانید مقایسه کنید. بیشتر آنها بین 700 وات تا 900 وات هستند.

تفاوت بین وات و مکش چیست؟

وات قدرت موتور جاروبرقی است. قدرت مکش، عملکرد استخراج کثیفی و گرد و غبار جاروبرقی است. بالا بودن وات به معنای قدرت موتور جاروبرقی است. به معنای بالا بودن قدرت مکش نیست. عوامل مختلفی وجود دارد که عملکرد قدرت مکش را تعیین می کند.

قدرت مکش جاروبرقی صنعتی

عوامل مؤثر بر عملکرد مکش چیست؟

اگرچه قدرت بالای موتور بر قدرت مکش تأثیر می گذارد، این عملکرد به تنهایی یک عامل تعیین کننده نیست. به عنوان مثال، یک محصول با 1600 وات ممکن است قدرت مکش بهتری از 750 وات نداشته باشد. بنابراین، مهم ترین عوامل قدرت مکش، ویژگی جذب گرد و غبار نازل و عملکرد شیلنگ خلاء است. در اینجا لازم به ذکر است که کیسه های جاروبرقی کیسه ای باید قبل از گرفتگی تمیز شوند. به همین ترتیب، آنهایی که کیسه های گرد و غبار ندارند… اگر لوله ها و هدها در فواصل زمانی کوتاه تمیز شوند، عملکرد قدرت مکش بالا باقی می ماند.

جلوگیری از پایین آمدن توان مکش جاروبرقی

آیا متوجه شده اید که قدرت مکش جاروبرقی شما کاهش یافته است؟  برای این کار می توانید چند کار انجام دهید.  تعویض کیسه های جاروبرقی هر 3 ماه یکبار ضروری است.  هرچه کیسه جاروبرقی پرتر باشد، قدرت مکش کمتری دارد.  همین امر در مورد فیلترها نیز صادق است.  حتما هر 3 ماه یکبار آن را تمیز کنید یا بعد از یک سال یا بیشتر آن را تعویض کنید.  آیا بررسی کرده اید که شلنگ جاروبرقی گرفتگی دارد؟  انسداد داخل شیلنگ می تواند قدرت مکش را تا حد زیادی کاهش دهد.

آیا استفاده از سرهای مختلف هنگام تمیز کردن بر قدرت مکش تأثیر می گذارد؟

پاسخ به این سوال قطعا بله است… زیرا هر سر جاروبرقی برای انواع مختلف کف تنظیم شده است. به عنوان مثال، با سر که یک ناحیه سخت را تمیز می کنید باید با سر که ناحیه نرم را تمیز می کنید متفاوت باشد. می‌توانید از نازل‌هایی که قدرت مکش بالایی را پشتیبانی می‌کنند روی فرش‌ها استفاده کنید، در حالی که می‌توانید از نازل‌هایی که قدرت مکش متوسطی را در انواع کف‌ها ارائه می‌کنند استفاده کنید.

معرفی جاروبرقی های با قدرت مکش بالا

تا کنون متوجه اهمیت قدرت مکش در جاروبرقی شده اید. جاروبرقی های با توان مکش بالا را می توان برای مکان های صنعتی، تجاری، زیارتی، مراکز درمانی و … استفاده کرد. در اینجا جاروبرقی های را به شما معرفی می کنیم که دارای قدرت مکش بالایی هستند. جاروبرقی آب و خاک (جاروبرقی سه موتوره) جاروبرقی صنعتی است که با توان مکش بالایی که دارد می تواند هر نوع زباله ای را به آسانی جمع آوری کند. از این دستگاه ها برای مکان هایی بیشتر استفاده می شود که نظافت آن با جاروبرقی های خانگی کار دشواری باشد.  

بازگشت به لیست