برس استونه ای در کفشوی صنعتی

نکات مهم برای کاهش هزینه نظافت

انسان در هر محیطی که قرار می گیرد به نظافت آن محیط اهمیت می دهد. هدف اصلی انجام امور نظافتی ایجاد محیطی بهداشتی و سالم برای افراد است. در صورتی که افراد ساعاتی در مکانی آلوده حضور داشته باشند ممکن است سلامت خود را به خطر بیندازند. از طرفی مهیا نمودن محیطی پاکیزه و زیبا تاثیر زیادی در روحیه افراد نیز می گذارد. از آنجا که امور نظافتی از اهمیت بالایی برخوردار است. لازم است که این امور به صورت مکرر انجام شود. در صورتی که امور نظافتی همیشگی و مکرر باشد باید هزینه زیادی صرف این امور شود. برای کم کردن این هزینه ها راه حل هایی وجود دارد. در اینجا ما نکاتی را برای کاهش هزینه نظافت بیان می کنیم.

استفاده از دستگاه های نظافتی چند منظوره

استفاده از یک دستگاه چندمنظوره برای نظافت می تواند بسیاری از هزینه ها را برای شما کاهش دهد. دستگاه های نظافتی چند منظوره هم نیاز به تجهیزات و مواد شوینده زیاد و هم نیاز به نیروهای زیاد برای نظافت را کاهش می دهد. اسکرابر صنعتی، واترجت صنعتی، جاروبرقی آب و خاک از جمله دستگاه های نظافتی هستند که به تنهایی قادر به انجام بسیاری از امور هستند. با استفاده از هر کدام از این ماشین ها می توانید مکان های زیادی را نظافت کنید. به جای نیروهای انسانی زیاد تنها یک ماشین نظافتی مکانیزه خریداری کنید و بسیاری از امور نظافتی را با همین ماشین انجام دهید.

کاهش هزینه نظافت
کاهش هزینه نظافت

بررسی فناوری های مختلف جهت کاهش هزینه نظافت

هنگام در نظر گرفتن تجهیزات جدید، حتما انواع مختلف فناوری ها را بررسی کنید. کاهش هزینه ها ممکن است مستلزم ایجاد تغییراتی باشد.همیشه فناوری های جدید را بررسی کنید و دستگاه های نظافتی که بیشترین کیفیت و سرعت را در عملیات نظافت دارند پیدا کنید. فن آوری های مختلف اغلب می تواند به کاهش هزینه های نیروی کار کمک کند، که به نوبه خود باعث صرفه جویی در هزینه می شود.

آموزش کارکنان برای انجام امور نظافتی

آموزش کارکنان می تواند به کاهش هزینه ها در بسیاری از زمینه های شگفت انگیز کمک کند. در صورتی که نیروهای شما نحوه هدایت و کار کردن با دستگاه های نظافتی را بدانند تجهیزات شما ممکن است بیشتر دوام بیاورند. آگاهی از نحوه استفاده از ماشین آلات نظافتی از آسیب دیدن این دستگاه جلوگیری می کند و عمر دستگاه را افزایش می دهد. کارکنان خود را برای استفاده و مراقبت از تجهیزات نظافتی خود آموزش دهید و سالها از این تجیزات استفاده نمایید. 

حفظ کیفیت در عملیات نظافت برای کاهش هزینه نظافت

کیفیت بالا همیشه هزینه بیشتری دارد، اما می تواند هزینه های کلی تمیز کردن شما را نیز کاهش دهد. محصولات تمیز کننده با کیفیت موثرتر، استفاده آسان تر، ماندگاری طولانی تری دارند و به کار زیادی نیاز ندارند.  تیم شما می تواند با محصولات با کیفیتی که کار را به درستی انجام می دهند، کارها را سریعتر و بهتر انجام دهد. در صورتی که محیط اطرف شما با کیفیت بالا نظافت شود این تمیزی زمان بیشتری دوام می آورد. در نتیجه تعداد دفعاتی که باید آن مکان را نظافت کنید کاهش می یابد. این موضوع باعث صرفه جویی زیادی در هزینه ها می شود.  

استفاده از دستگاه های نظافتی به جای استخدام نیرو

خرید یک دستگاه نظافتی مانند اسکرابر صنعتی نیاز شما به استخدام نیروهای زیاد را کاهش می دهد. این دستگاه تنها به یک هدایت کننده نیاز دارد. اسکرابر صنعتی به تنهایی چند عملیات نظافتی را انجام می دهد. جمع آوری زباله ها، شستشوی سطوح، خشک کردن سطوح شسته شده، عملیاتی است که یک دستگاه زمین شوی صنعتی به تنهایی قادر به انجام آن است. خرید این دستگاه فقط یک بار نیاز به هزینه دارد و سالها کار شستشوی سطوح را برای شما انجام می دهد بدون اینکه نیاز به نیروهای زیادی داشته باشید.

خرید مواد شوینده و ابزارهای نظافتی به صورت عمده

بسیاری از تولید کنندگان محصولات پاک کننده برای سفارشات عمده تخفیف می دهند. با خرید محصولات نظافتی به صورت عمده و گرفتن تخفیف صرفه جویی زیادی در هزینه ها می شود. توجه داشته باشید که محصولاتی که خریداری می کنید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. اگر محصولات بی کیفیت زیادی بخرید نه تنها هزینه ها کم نمی شود بلکه ممکن است چند برابر شود. به علاوه، خرید عمده می تواند برای محیط زیست بهتر باشد.

ارتقاء ایمنی در نظافت برای کاهش هزینه نظافت

یک محیط کار ایمن نه تنها به جلوگیری از صدمات کمک می کند. همچنین می تواند به کاهش مطالبات غرامت کارگران کمک کند. به نوبه خود، اجرای اقدامات ایمنی مناسب می تواند از افزایش هزینه های بیمه پیمانکار جلوگیری کند.

بازگشت به لیست